Beantwoord

Papieren factuur stopzetten

  • 24 January 2019
  • 6 reacties
  • 60 keer bekeken

Wil graag me papieren factuur stopzetten aangezien je ideal kan betalen in de kpn want niet is doorgegeven dus acceptgiro is zonde die €2

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door PeterG 24 January 2019, 18:19

Bekijk origineel

6 reacties

Denk eraan dat met de factuur uitsluitend via e-mail alleen betalen met automatische incasso mogelijk is. KPN haalt dan rond de 15de het geld van je rekening.

Een betaling met iDeal kan alleen als de automatische incasso van de 15de is mislukt. Meestal door niet toereikend saldo / teveel negatief.

Betalen met papieren acceptgiro kan alleen als je een papieren factuur ontvangt. Die € 2 extra is niet alleen voor het papier maar ook voor de extra administratieve handelingen als je het zélf overboekt.
Ja doe maar automatisch
Zodat een KPN moderator dit voor je in orde kan maken zijn wat gegevens nodig. Daarmee geef je dan tevens toestemming.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Francisapvl, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik help je graag om de betalingsmethode aan te passen, en ervoor te zorgen dat je geen papieren facturen meer ontvangt. Hier heb ik inderdaad wel meer gegevens voor nodig. Zou je de gegevens kunnen aanvullen? Denk hierbij ook om de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (bij persoonlijke opmerkingen). Dit hebben we nodig ter verificatie.

Je kan hier trouwens telefonisch contact over hebben via 0800-0402 of via onze LiveChat functie.
Reputatie 7
Badge +21
@Franciscapvl, helaas heb ik nog geen reactie gehad. Heb je het inmiddels via een collega van mij weten te regelen? Zo niet, dan weet je wat je moet doen zodat ik het in orde kan maken 😉
Ja is al geregeld

Reageer