Ik ga er van uit dat die hetzelfde is als de digitale factuur maar dan met de post naar jouw gestuurd. Het zal raar zijn als een digitale factuur er opeens anders uit ziet 🙂
Ah, een letter meer of minder, whats the difference 😉
Duidelijk, wat je kan proberen is om te kijken of de optie onder "Extra Opties" staat in https://mijn.kpn.com/classic/#/abonnement in dat geval kan je hem daar uitvinken.
Stel dat die daar niet staat dan dient de klantenservice hem handmatig uit te zetten, daarvoor ben je aan het juiste adres op het forum 🙂
Zet in dat geval je klantnummer in je profiel en een KPN medewerker zal binnenkort de knop voor je omzetten 🙂
Hallo @michael111, welkom op het KPN forum. Uiteraard is dat mogelijk. Je kunt zelf ook heel eenvoudig in je eigen MijnKPN je facturen bekijken, en je abonnement en extra opties aanpassen. Ook kun je in MijnKPN 'papieren facturen' uitzetten.
Als het goed is, kun je dat in MijnKPN op je pc/laptop aan/uitzetten. Laat je het aan ons weten, @michael111? Als het daar niet lukt kan ik het voor je doen 🙂
Dat is jammer, @michael111. Ook ik was in de veronderstelling dat het via MijnKPN op de pc / laptop mogelijk zou zijn. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens? Dan los ik het voor je op. Laat je me weten als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.