Pas op met het vroegtijdig verlengen van je sim only abonnement bij KPN.

  • 9 February 2019
  • 1 reactie
  • 214 keer bekeken

Al jaren trouwe klant van KPN met 2 abonnementen. Meestal verlengen we als we bericht krijgen van KPN. Dit hebben we dec vorig jaar ook gedaan (4 maanden voor einde contract).Het leek ons geen probleem omdat we klant willen blijven echter bleek dit geen goede keuze te zijn. Tot onze verbazing lezen we in januari dat de abonnementen goedkoper of met meer MB's te verkrijgen zijn. Het nieuwe abonnement gaat pas in maart. Telefonisch contact gehad met de klantenservice en die vertellen ons niks te kunnen betekenen. Dit voelt niet echt fair, ook aangezien het abonnement pas 2 maanden later in ging. In de toekomst gaan we dit ook niet meer doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Ik snap niet waarom je zou verlengen met sim only, mijn mobiele abbo is al lang over
zijn twee jaar heen, en ik verleng nooit, het loopt gewoon door maar nu per maand opzegbaar of te wijzigen. Dat heb ik ook voor mijn internet aansluiting, deze is nu ook per maand opzegbaar.

Dus zodra het goedkoper of interessanter wordt kan ik zo over stappen op een ander abbo,
dan pas zit ik er weer twee jaar aan vast, niet eerder