Vraag

porteren van mijn telefoonnummer

  • 13 June 2021
  • 39 reacties
  • 1173 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

39 reacties

@Doornekamp33 leuk KPN cadeau gehad?

@Ma Ria Nee, alleen een verhoging van mijn abonnement per 01-07-2021, voor de rest helemaal niks buiten een fantastische verbinding, jammer genoeg heeft geen enkele ander het zo goed voor elkaar.:flushed:

Maar Lisa zegt dat jou nummer 20-6 naar KPN gaat, dus zal je tot morgen moeten wachten.

En je kan wel allemaal berichten achter elkaar plaatsen, je word door KPN daardoor niet sneller geholpen, Lisa heeft dit topic in behandeling en geeft vanzelf weer een antwoord als er aanleiding toe is en ze werkzaam is, ze heeft ook wel eens een paar dagen vrij.

En berichten achter elkaar plaatsen is op een forum not done, het is geen chat kanaal, wil je snel antwoord zal je de telefoon moeten pakken of met KPN moeten gaan chatten, hier mag je geduld hebben tot er iemand antwoord.

@Doornekamp33  valse beloften is mijn topic hetgeen KPN zelf aangaf; ik heb @Lisa duidelijk gemaakt dat wat zij hier schrijft niet waar is: waar lijkt, maar niet is: er is nog steeds geen internet terwijl de brief vermeld: per 12-6! Dat jij zogenaamd als klant hierin meespeelt viel mij op met die tegendraadse antwoorden. Je ziet toch dat de vorige provider een specifieke datum noemt: die wist dit alles wat jullie desondanks blijven tegenspreken. Ik heb geen zin in dit geemmer en beoog de beloofde aansluiting. En natuurlijk heb ik ondertussen nog meer providers want dit is natuurlijk not done!!!

@Lisa er is nog geen internet terwijl het 1Gb product aangeeft 866mb buiten de bundel te zijn. Ook het overzetten van mb's via het telefoon+internet product lukt niet/geeft een melding: wij kunnen uw niet ophalen in verband met een technische storing. 

@Lisa 20 juni is aangebroken en nog steeds geen internet op beide simkaarten. Ook geen teken van nummerbehoud.

Denk je dat Lisa jou topic continu open heeft staan en real life mee leest.:sleeping:

En hoezo valse beloften, ten eerste zal er misschien 12-6 zijn door gegeven, maar in de KPN systemen staat nadat Lisa ging kijken 20-6, kan misschien ook jou eigen schuld zijn, je had de simkaart nog niet geactiveerd en dan kan er ook niks omgezet worden en word het misschien opgeschoven.

en dan nog een verrassing, op zaterdag en zondag worden er geen nummers geporteerd dit gebeurt altijd de maandag er op, en heb je die 097 nummer ook nog niet aan de praat, of heeft die ook nummer behoud?  Die moet het allang doen.

Reputatie 7
Badge +17

@Ma Ria Je contract had niet beëindigd moeten worden per 12-juni. Contract beëindiging en nummerbehoud is iets anders. Je abonnement stopt bij hun, maar nummerbehoud heeft Youfone pas goedgekeurd aan ons per 20-juni.  Als het aan ons ligt, dan was je abonnement per 20 juni opgezegd bij Youfone, zodat wij het nummer konden overnemen per vandaag de dag. 

Afijn: Nummerbehoud zou vandaag moeten plaatsvinden. De geschatte tijd is 11.00uur! Houdt de simkaart in het toestel en start het toestel zo nu en dan opnieuw op. Het nummer komt vanzelf in de lucht 

 

Nummerbehoud details: 20-06-2021 11:00:00

 

Het 097-nummer is actief. Waar zit het simkaartje in? In een toestel of smart-watch bijv. Heb je mobiele gegevens aanstaan? 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ma Ria! Ik dacht ik kijk nog even met je mee. Om 11.08 uur heeft Youfone (zoals verwacht) je nummer aan ons vrijgegeven! :sunglasses:  Je nummer is nu actief bij ons en je bent dus weer bereikbaar. Als je nog geen diensten hebt, start dan je telefoon opnieuw op. Als je vragen hebt, hoor ik het graag:blush:

@Lisa het overzetten van mb's naar de zogenaamde datakaart in het rood  lukt nog steeds niet.

 

het belkaartje geeft wel data die een melding krijgt net dat het verbruik al op de helft voor een maand! is  na 1 ochtendje  nu21-6 nog steeds niet kunnen bellen.

Administratief gaat alles ook fout zoals ook zovelen aangeven. Heb ik teveel verwacht of beter: KPN door alles via klanten/betalenden = dit forum  op te lossen?

@Lisa wil je proberen me te bellen dan? Anderen kunnen me niet bereiken nl.

@Lisa  het delen lukt niet: vicieuze cirkel in het mb's delen: soms komt de blauwe knop: daarna krijg ik geen mogelijkheid te delen

maar is er oeverloos informatie over delen.

Bellen lukt niet.

 

Waarom een heel gedeelte van onze berichten hier ineens verwijderd is deze laatste 12 minuten is ook totaal bevreemdend.

O nu staan de berichten er weer.

@Lisa sms naar buitenen internet lukt nu wel via de bel/datakaart.

bellen lukt niet.

ZOJUIST SUCCESVOL OPGEZEGD!

 

de groeten!!!