Beantwoord

prepaid naar abbonement

  • 4 June 2022
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vanmiddag abbonement genomen via mediamarkt met nummerbehoud. Daar te horen gekregen dat ik de huidige sim moet gebruiken tot abbonement over een maand ingaat. Nu thuis geeft sim wel bereik aan maar er is niet te bellen of smsen wegens geen netwerk? Geadviseerd om andere simkaart er niet in te doen want dit kon error geven

hoe zit dit?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 4 June 2022, 21:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Mschottink als je abo pas over een maand in gaat kun je de abo sim ook niet gebruiken, maar moet je dus je huidige sim (prepaid) blijven gebruiken totdat je abo over een maand in gaat.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Mschottink! 
Van harte welkom op het KPN Forum! Erg leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor een abonnement met nummerbehoud. KPN nummerbehoud bestaat uit een aantal stappen:
 

Heb jij jouw aanvraag nummerbehoud bevestigd per SMS en een bericht gekregen per wanneer de overstapdatum is? Zo ja, welke datum is dat precies?

Begrijp ik goed dat je de huidige prepaidkaart nog in jouw toestel hebt zitten? Bij bereikbaarheidsproblemen met een mobiel, is de eerste stap om het toestel uit en aan te doen: heb je dit al uitgeprobeerd?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!