Beantwoord

PUK code

  • 21 September 2020
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Ik ben mijn puk code kwijt, nu wil ik hem graag opzoeken. Alleen als ik inlog op mijnkpn via de link die is aangegeven als je de puk code wil hebben. Komt er te staan dat er geen overeenkomsten zijn en nu kan ik mijn PUK code dus nergens meer vinden!

Is hier ook een oplossing voor?

 

m.v.g, 

BartBoeke

icon

Beste antwoord door RBxx 21 September 2020, 19:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @BartBoeke 

Je PUK code kan je terugvinden in MijnKPN als je het product "Mobiel” daar al gekoppeld had. Maar nu is het te laat om te koppelen vanwege de SMS verificatie. Dat lukt met een geblokkeerde sim niet meer.

Maar je kan ook een online formulier invullen, dan heb je alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/pukcode-opvragen-1.htm

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @BartBoeke. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat er hierboven al antwoord is gegeven op jouw vraag. Heb je via het linkje van RBxx jouw PUK code weten te achterhalen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @BartBoeke. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat er hierboven al antwoord is gegeven op jouw vraag. Heb je via het linkje van RBxx jouw PUK code weten te achterhalen?

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om jouw PUK te achterhalen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden.