Beantwoord

Pukcode werkt niet

  • 30 August 2020
  • 3 reacties
  • 380 keer bekeken

Beste KPN,

Na meerdere malen proberen PUKcode in te voeren geeft die aan dat die onjuist is. Ik heb een update geïnstalleerd, bij opnieuw opstarten is de pincode 3 maal onjuist ingevoerd. Daarna voer ik de pukcode in en dan vraagt de telefoon of ik een nieuw wachtwoord of code wil invoeren, Dus ik doe dat en daarna geeft die Foutief aan dat mijn pukcode onjuist is. en nu?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 30 August 2020, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ai @E Brink, niet zo handig dat dit fout gaat :slight_frown: Even ter controle: je weet zeker dat je de pincode van de simkaart 3 keer verkeerd in hebt gevoerd en dat het niet gaat om de pincode van het toestel zelf? Veel toestellen zijn met een pincode beveiligd en het is niet altijd even duidelijk om welke pincode gevraagd wordt :wink:

Je kunt controleren of je de juiste pukcode gebruikt via je MijnKPN account, of je pukcode opvragen via dit formulier. Mocht dat precies dezelfde code zijn als je tot nu toe geprobeerd hebt, zou je dan jouw simkaart eens ineen ander toestel willen testen en kijken of je er daar wél in komt? Aangezien het fout gaat nadat er een update is geïnstalleerd, lijkt het me handig om uit te sluiten dat de fout niet in het toestel zelf gezocht moet worden! 

Is al gelukt. Had nog een oude simkaart en nieuwe telefoon. Dus oude pukcode ook. Sorry en bedankt voor het meedenken

Reputatie 7
Badge +20

Kan gebeuren, fijn dat het is gelukt!