Vraag

Recommerce inruilbonus niet gevalideerd

  • 23 March 2023
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik zit met hetzelfde probleem. Bij ons ging het om een iPhone. Aantal mails gekregen, maar totaal geen medewerking van re-commerce. Er zal iemand hele diepe zakken hebben is mijn vermoeden.

Votre demande (264616) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, répondez à cet e-mail.

Coralie (Reprise Recommerce) 

23 mrt. 2023 16:00 CET 

Ik neem kennis van deze informatie.
Een fijne dag verder.
 
Met vriendelijke groet,
Coralie
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 
Image

 

 

monique@oadal.com

23 mrt. 2023 10:50 CET 

Ik ga contact opnemen met KPN. Wij hebben alles ingestuurd zoals opgedragen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Monique Klarenbeek

 

 

 

 

Coralie (Reprise Recommerce) 

23 mrt. 2023 10:20 CET 

Hallo,
 
Je hebt inderdaad de telefoon gestuurd, maar er zijn geen documenten over de bonus verzonden.
Het kan niet meer worden gevalideerd.
 
Met vriendelijke groet,
Coralie
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 
Image

 

 

monique@oadal.com

20 mrt. 2023 11:47 CET 

Hoezo het spijt me?

 

Dit is de laatste mail die wij hebben ontvangen. Dat was op 5 januari 2023.

Voor zover bekend hebben wij alles verstuurd waarom is verzocht inclusief het versturen van de telefoon.

 

Ik hoor graag het vervolg.

 

Met vriendelijke groet,

 

Monique Klarenbeek

 

 

 

Bevestiging van je trade-in aanvraag

Trade-in aanvraagnr. KPNL63A48D8C90BCE

 

Beste Monique KLARENBEEK-VAN DE, 

Image

We willen je graag laten weten dat je trade-in aanvraag is gevalideerd. De betaling ter hoogte van 32 € zal binnen enkele dagen worden voldaan. 

 

De bonus uitbetaling ter hoogte van 75 € kan later worden uitbetaald indien wij hiervoor nog niet de benodigde documenten hebben ontvangen of kunnen beoordelen. Je wordt hierover in een separate mail geïnformeerd indien dit voor jou van toepassing is. 

 

Bedankt voor je deelname aan het trade-in programma. 

 

 

 

 

Coralie (Reprise Recommerce) 

20 mrt. 2023 11:16 CET 

Hallo,
 
Het spijt me, de bonus kon niet gevalideerd worden.
De operatie is nu inderdaad voltooid en de documenten zijn niet op tijd verzonden.
 
Met vriendelijke groet,
Coralie
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 
Image

 

 

monique@oadal.com

17 mrt. 2023 12:17 CET 

Beste,

 

Ik heb nog steeds geen 75 euro terug ontvangen. Wel heb ik op 9 januari 2023 € 32,00 op mijn rekening ontvangen.

Kunt u aangeven wat de status is?

 

Met vriendelijke groet,

 

Monique Klarenbeek

 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Roy1964 . Welkom op het forum.

Om eerlijk te zijn gaat dit helemaal buiten ons (het forum) om.  Dus ik heb geen oplossing.

Ik zal wel je bericht doorsturen naar een contactpersoon die ook de contacten met recommerce onderhoudt. 

Bedankt Erwin.

Ik ben ook al meer dan drie weken aan het wachten op mijn €100. Het voorstel heb ik wel ontvangen maar over de €100 hoor ik niks meer. Nu heb ik al meerdere klachten gelezen hier op het forum over de samenwerking. 
 

Echter verwijzen jullie als kpn wel steeds naar recommerce maar jullie bieden deze actie aan als tussen persoon, dat houd wel in dat het de verantwoording is van de aanbiedende partij die ervoor moet zorgen dat de klant geholpen wordt. 
 

Ik heb twee mails verzonden nu en tot op heden 0 reactie gehad vanuit frankrijk. 

Dus kpn bij deze zou ik graag willen dat mijn probleem wordt opgelost op de goeie manier. 

Met vriendelijke groeten ,

 

Sjaak Kroes