Ik zit met hetzelfde probleem. Bij ons ging het om een iPhone. Aantal mails gekregen, maar totaal geen medewerking van re-commerce. Er zal iemand hele diepe zakken hebben is mijn vermoeden.
Votre demande (264616) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, répondez à cet e-mail.
| Coralie (Reprise Recommerce) 23 mrt. 2023 16:00 CET Ik neem kennis van deze informatie. Een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Coralie Recommerce Solutions Klantenservicetijden : Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
|
|
| monique@oadal.com 23 mrt. 2023 10:50 CET Ik ga contact opnemen met KPN. Wij hebben alles ingestuurd zoals opgedragen. Met vriendelijke groet, Monique Klarenbeek |
|
| Coralie (Reprise Recommerce) 23 mrt. 2023 10:20 CET Hallo, Je hebt inderdaad de telefoon gestuurd, maar er zijn geen documenten over de bonus verzonden. Het kan niet meer worden gevalideerd. Met vriendelijke groet, Coralie Recommerce Solutions Klantenservicetijden : Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
|
|
| monique@oadal.com 20 mrt. 2023 11:47 CET Hoezo het spijt me? Dit is de laatste mail die wij hebben ontvangen. Dat was op 5 januari 2023. Voor zover bekend hebben wij alles verstuurd waarom is verzocht inclusief het versturen van de telefoon. Ik hoor graag het vervolg. Met vriendelijke groet, Monique Klarenbeek Bevestiging van je trade-in aanvraag |
| Trade-in aanvraagnr. KPNL63A48D8C90BCE |
|
Beste Monique KLARENBEEK-VAN DE, |
| | We willen je graag laten weten dat je trade-in aanvraag is gevalideerd. De betaling ter hoogte van 32 € zal binnen enkele dagen worden voldaan. | | De bonus uitbetaling ter hoogte van 75 € kan later worden uitbetaald indien wij hiervoor nog niet de benodigde documenten hebben ontvangen of kunnen beoordelen. Je wordt hierover in een separate mail geïnformeerd indien dit voor jou van toepassing is. |
|
|
|
Bedankt voor je deelname aan het trade-in programma. |
|
|
|
| Coralie (Reprise Recommerce) 20 mrt. 2023 11:16 CET Hallo, Het spijt me, de bonus kon niet gevalideerd worden. De operatie is nu inderdaad voltooid en de documenten zijn niet op tijd verzonden. Met vriendelijke groet, Coralie Recommerce Solutions Klantenservicetijden : Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
|
|
| monique@oadal.com 17 mrt. 2023 12:17 CET Beste, Ik heb nog steeds geen 75 euro terug ontvangen. Wel heb ik op 9 januari 2023 € 32,00 op mijn rekening ontvangen. Kunt u aangeven wat de status is? Met vriendelijke groet, Monique Klarenbeek |
|
Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt