Beantwoord

Roaming Proximus (België)

  • 2 March 2021
  • 29 reacties
  • 1249 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Deze sms krijg ik dagelijks “Beste klant, welkom in Belgie. In dit land kun je gewoon bellen en sms'en zoals je gewend bent,. ..."

Dan vind ik dat KPN ook de plicht heeft om deze belofte na te komen en dat lijkt dus niet zo te zijn.

Ik hoop oprecht dat KPN tot inkeer komt en voor een oplossing zal zorgen.

Dat vind ik ook, maar KPN vindt van niet.

Dat gaan ze echt niet doen hoor.

@JanD , in een (grote) fabriek is dit niet zo vanzelfsprekend. 

Hallo @Kentat Bij ons op het werk was het verboden een privé-mobiel op het werk te gebruiken, niet bellen en gebeld worden, als je privé iets had dat niet kon wachten tot na werktijd kon men naar het vaste nummer op de zaak bellen en werd je geroepen of doorverbonden.

 

 

Zucht, vroeger… toen ik nog werkte…

Kan ik dit zien als contract breuk van de kant van KPN omdat hun mij geen service in het buitenland bieden? Zoja dan zeg ik per direct mijn contract op, want ik heb momenteel 10 uur van de dag niks aan mijn abonnement.

 

Kan ik dit zien als contract breuk van de kant van KPN omdat hun mij geen service in het buitenland bieden? Zoja dan zeg ik per direct mijn contract op, want ik heb momenteel 10 uur van de dag niks aan mijn abonnement.

 

Goede vraag, misschien heeft een admin hier wel antwoord op?