Beantwoord

Sim only omzetten naar abonnement met toestel

  • 18 December 2020
  • 7 reacties
  • 4628 keer bekeken

Ik heb een sim only abonnement van KPN  die afloopt op 17-4-22. Nu is mijn telefoon 5 jaar oud en begint kuren te krijgen. Ik wil nu graag eenzelfde abonnement met telefoon. Hoe doe ik dat. Vorig jaar werd mij verteld dat ik het huidige abonnement kon open breken om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Ik wil graag net als bij verlengen gebruikmaken van uw kortingen.  Ik hoor graag van jullie.  

*Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Danny 25 December 2020, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +5

Hoi @Albert I ! Welkom op ons forum.

Je kunt een sim only abonnement inderdaad om laten zetten naar een abonnement met toestel. Hiervoor dient het abonnement wel minstens drie maanden actief te zijn, maar dat zal ongetwijfeld het geval zijn als jouw einddatum 17-04-2022 is. Je kunt hiervoor het beste een chat starten via www.kpn.com/service. Druk dan op mobiel en kies voor ‘ik heb een andere vraag of wil graag contact hebben’. Onderaan de pagina verschijnt dan een chatknop. Je kunt hier ook even voor bellen als je dat handiger vindt. We zijn te bereiken op 0800 0402! 

Reputatie 1

Hoi kpn,

 

geld dit nog steeds dat je een sim only kunt omzetten naar abonnement met telefoon?

Reputatie 7
Badge +24

Hoi kpn,

 

geld dit nog steeds dat je een sim only kunt omzetten naar abonnement met telefoon?

Nee. Dat kan helaas nu niet meer, KPN heeft dat afgeschaft. 

Reputatie 7
Badge +21

Halo @MGP-H 

Een sim only abonnement kan voortijdig worden opengebroken naar een abonnement met toestel.
Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het sim only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn. Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan het niet meer, want dan kan je al ‘gewoon’ verlengen. Het openbreken van een Sim Only abonnement is alleen mogelijk bij abonnement die vanaf de start Sim Only was. Je kunt niet een abonnement met toestel omzetten naar Sim Only om deze dan weer om te zetten naar een abonnement met toestel.

Het is mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. Of je gaat naar een KPN winkel.

bron: sim only naar abo met toestel

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MGP-H, dat kan nog steeds. Het moet dan wel een origineel sim only abonnement ouder dan 3 maanden zijn.  Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan het niet meer, dan dien je te kiezen voor een verlenging  Het mag niet een abonnement zijn waarbij al eerder een toestelkrediet heeft gezeten.

Een sim only omzetten naar een abonnement met een toestel kan enkel via de klantenservice of in de KPN winkel worden geregeld. Als je het abonnement laat omzetten krijg je wel een nieuw contract met een nieuwe looptijd en einddatum. 

Reputatie 1

@Jeroen_dB 

 

kan dit telefonisch via klanten service of moet ik hiervoor naar een kpn winkel.

 

mijn sim only is nu een half jaar actief.

Reputatie 7
Badge +19

Kan op beide manieren @MGP-H. In de winkel kan men je helpen of via het gratis nummer 0800-0402.