Beantwoord

Simkaart activeren foutmelding: er is een technische probleem, probeer later opnieuw

  • 10 November 2023
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik probeer al 2 dagen mijn simkaart te activeren, maar steeds geeft die een foutmelding dat er een technische probleem is en probeer later opnieuw. 

 

Nu is al mijn nummerbehoud overgegaan en ben ik dus niet bereikbaar! 

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 November 2023, 12:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @LibbyVogels ,

Het snelste is om hulp te vragen bij 0800-0402. Het kan zijn dat ze daar een ticket moeten inschieten voor hulp van een andere afdeling. 

 

Ook mijn simkaart kan ik niet activeren. Wat nu?

Ook mijn simkaart kan ik niet activeren. Wat nu?

Even bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan @Christa Kerdijk