Vraag

simkaart nummer onbekend

  • 26 August 2020
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Goede morgen.

Gisteren een nieuwe simkaart met nummerbehoud gekregen. Meteen online geactiveerd. Ook meteen een ID aangemaakt.Contract loopt vanaf 24 aug. Echter doet de simkaart het niet. Het geeft aan nummer onbekend. Doe ik iets verkeerd of is de simkaart niet goed.

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Anouk van cauter

Welkom op het KPN Forum en leuk om te lezen dat je overstapt naar KPN Mobiel! :smiley:  Om jouw 06-nummer over te nemen, hebben wij goedkeuring nodig van jouw huidige provider. Op deze pagina hebben we precies beschreven in welke stappen je Nummerbehoud kan aanvragen. Wanneer nummerbehoud wordt goedgekeurd, gaat je abonnement ook pas in, zodra je 06-nummer over gaat naar KPN. Ik vermoed dat dit de reden is dat je nu nog niet direct gebruik kan maken van de KPN simkaart. 

Verklaart dit het één en ander voor je? Mochten er nog vragen zijn of als je er niet helemaal uitkomt, laat dan gerust weten wat ik voor je kan doen om je verder te helpen. Kun je dan ook je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik jouw abonnement opzoeken. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer