kan je een simonly abbonement omzetten naar een kids simonly abbonement?
Beste antwoord door Paulinexxx
Bekijk origineelBeste antwoord door Paulinexxx
Bekijk origineelWanneer wordt de verlengpagina wel ingericht op verlengen naar een Kids Sim?
Gisteren een lange chatsessie met een medewerker gehad die met hele vreemde verhalen kwam om te verklaren waarom verlengen naar een Kids Sim niet kan (een van de overige abo's op mijn adres zou ook verlengd moeten worden om de mijne om te kunnen zetten)….
Er is sowieso momenteel een storing met die optie. We zijn bezig om dit op te lossen.
Als je dit zou willen aanvragen zou dat via mijn kpn moeten. Peter heeft de voorwaarden al uitgelegd. Maar dat heeft nu helaas nog geen zin aangezien het achterliggende systeem dit nog niet snapt.
Hallo Erwin,
Dank je wel voor je antwoord, ik voldoe aan alle voorwaarden en wilde verlengen via mijn kpn maar het zal die storing zijn die de problemen geeft. Ik zal regelmatig maar even kijken dan of het al opgelost is.
Is het bij iemand al gelukt om een bestaand “KPN 2017 Budget” abbo om te zetten naar een “Kids SIM”?
Ik zou het abonnement van mijn dochter graag verlengen bij KPN met een kids sim maar tot nu toe ben ik via MijnKPN, 2x chat en 2x telefoon nog niet verder gekomen dan dat het:
Die laatse vond ik natuurlijk goed om te horen, helaas bleek achteraf dat de betreffende medewerker een extra kids sim had afgesloten en niet een bestaand nummer had verlengd.
Ik zou graag een verlenging doen bij KPN voor een jaar kids sim met compleet voordelen voor 8,50. Ik krijg dan namelijk voor een euro minder meer MB’s en minuten. Als dit niet mogelijk is dan zal ik inderdaad moeten porteren naar Simpel of een andere MVNO maar de kans is natuurlijk aanwezig dat ik daar dan blijf hangen...
Welke mogelijkheden verwacht je te vinden bij de Kids Sim,
Het verschil is nml niet zo héél groot met een gewoon abonnement. Ik heb dat eerder aangegeven in dit topic.
Véél meer mogelijkheden heeft een abo via Simpel.nl. Volledig te beheren via internet (je laptop). Ook beperking van nummers die gebeld kunnen worden enzo. Dat heeft KPN Kids Sim allemaal niet.
Het is voor mijn dochter, ze heeft nu 150 minuten (x2 ivm compleet) en geen MB’s voor 9.83 per maand.
Met kids sim zou het onbeperkt bellen, 1GB voor 8,50 per maand worden.
Het voordeel is dat ik er dan niet meer aan hoef te denken om direct op de 1e van de maand MB’s met haar te delen omdat ze dan zelf al een GB heeft en daarnaast is elke euro in de maand er weer 1 :)
Ah, je wilt 'm dus voor minimaal 1 jaar afsluiten én je hebt thuis ook internet van kpn. Dan kom je op € 8,50. Onbeperkt bellen is wel fijn voor iedereen en ook jonge kinderen.
Voor kinderen t/m 12 jaar lijkt mij een vast nummer nog niet zo van toepassing, toch? Ze heeft er toch nog geen andere dingen aangekoppeld. En diverse bedrijven e.d. zullen het nummer ook niet hebben. Vader, moeder, broertjes/zusjes, opa/oma. Die hebben doorgaans nummers van 6 tot 12-jarigen. Het is helaas (momenteel?) niet mogelijk om een bestaand nummer/abonnement naar Kids Sim om te zetten/verlengen.
Info en afsluiten: https://shop.kpn.com/mobiel/kids-sim/ .
Bedankt voor de reactie, ze zit op de middelbare school en dus is een nieuw nummer wat mij betreft geen optie.
Ik vind het persoonlijk te gek voor woorden dat KPN dit in hun systemen niet voor elkaar krijgt en letterlijk (telefonisch) klanten naar een concurrent stuurt met het risico dat ze nooit meer terug komen. Vodafone klinkt ineens ook wel aantrekkelijk met hun Together abonnenment aangezien ik mijn eigen contract ook binnenkort mag verlengen. De stap om dan Ziggo internet erbij te nemen wordt dan ook snel aantrekkelijk… Is toch een klant van bijna 200 euro in de maand (3x mobiel, 1x thuis) die je dan verliest door aan te geven dat je misschien maar even naar de concurrentie moet gaan.
Overigens geen aanval op jou
Het is inderdaad te zot voor woorden dat je niet gewoon kunt verlengen naar een kids abonnement.
Middelbare school al? Waarom dan niet gewoon het 2G abonnement? Daar zal ze ook i.v.m. school (straks) meer aan hebben. Ook omdat er dan bundels bij kunnen wat bij Kids Sim niet kan. Kids Sim is bedoeld tot 12 jaar. Een middelbareschoolleerling heeft toch wel wat meer nodig lijkt mij.
En wat moet ze zeggen als medeleerlingen haar vragen naar haar abo? Ik heb een Kids Sim van KPN?
Heb je wel met háár overlegd? Daar heeft ze nu wel de leeftijd voor m.i. (geen aanval op jouw indien je dit nog niet gedaan hebt).
Enne… Simpel.nl: 2 GB, 250 minuten, 500 sms. Slechts € 7,50. Volledig beheersbaar. Bv. minuten op, dan alleen nog bellen naar 3 in te stellen nummers rest van de maand. Of tijd bijkopen.
OOK: 4 GB, onbeperkt bellen, 500 sms > € 10 !
Verder ben ik het eens met de inzet van dit topic:
Maak het mogelijk te verlengen met Kids Sim.
Is natuurlijk overlegd en ze is er zelfs blij mee, ze krijgt meer dan ze had.
Bundels zijn niet nodig, ik deel elke maand 5GB met haar en dat is voldoende, dat wil ik ook blijven doen, alleen hoef ik er dan niet meer op de 1e van de maand aan te denken. Ze heeft verder ook de afgelopen jaren geen bundels nodig gehad, data genoeg beschikbaar in mijn abbo en Spotify family hebben we ook via KPN.
Het is vooral heel raar dat op https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/kinderen.htm gewoon staat dat je kunt verlengen met Kids sim terwijl dit in de praktijk dus niet mogelijk blijkt te zijn:
Kan ik mijn huidige abonnement verlengen naar een Kids Sim?
Ja, maar dat kan alleen als er minimaal 1 ‘normaal’ KPN Mobiel abonnement op het adres staat.
Is natuurlijk overlegd en ze is er zelfs blij mee, ze krijgt meer dan ze had.
Kan ik mijn huidige abonnement verlengen naar een Kids Sim?
Ja, maar dat kan alleen als er minimaal 1 ‘normaal’ KPN Mobiel abonnement op het adres staat.
Prima.
Dan moet KPN dat maar eens wáár gaan maken. Er gaat nog veel mis bij de overgang naar Hussel. Dit en Fox Sports bij overgang van oud naar Hussel o.a.
Ja, had ik ook al iets van gelezen... Daar hebben ze nog een paar maanden tijd voor voordat ik die weer kan verlengen. Als dat nog nodig is tegen die tijd ;)
Bedankt voor de reacties in ieder geval en hopelijk reageert iemand van KPN met een officieel statement.
Hallo Maarten,
Het is mij ook nog niet gelukt helaas.
Klantenservice via chat, in de winkel of zelf online of via de app, het blijft onmogelijk.
Helaas wordt er niets officieel gecommuniceerd, laat staan geregeld.
Voelt allesbehalve klantvriendelijk.
Groet,
Pauline
Het stukje dat over de kids sim gaat werkt niet goed. Het onderzoek loopt nog steeds. Ik had graag andere info gegeven maar voorlopig is het dus nog steeds niet mogelijk om een bestaand nummer over te zetten naar kids sim.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.