Ik heb sinds kort ineens extreem slechte 5G verbinding als ik thuis ben of als ik onderweg ben. Ik heb geregeld 1 streepje of überhaupt geen verbinding. Hoe kan dit?
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineelIk heb sinds kort ineens extreem slechte 5G verbinding als ik thuis ben of als ik onderweg ben. Ik heb geregeld 1 streepje of überhaupt geen verbinding. Hoe kan dit?
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineelHallo
Is er mogelijk een storing bij jou in de buurt?
https://www.kpn.com/service/storingen.htm
Zet jouw telefoon anders eens (tijdelijk) op 4G. Blijven de problemen? Dan terug naar de winkel met jouw telefoon.
Hi
Heel erg bedankt voor uw reactie! Er is volgens de KPN website geen storing op mijn adres. Mijn telefoon is al een wat ouder model (Iphone 12 (2,5 jaar oud) dus ik denk dat ik daar geen garantie O.I.D. meer op heb… Het gekke is ook dat het alleen op verschillende plekken is, bijvoorbeeld bij mij thuis of bij de sportvereniging etc. Telefoon herstarten of wisselen van netwerk aanbieder gaf geen resultaat helaas.
Hoi
We hebben een stappenplan ontwikkeld om je te helpen deze problemen op te lossen. Klik hier: Problemen en storingen Mobiel. Je lost de meeste problemen al op als je deze 3 dingen doet:
Houd je daarna problemen? Klik dan door naar: Problemen met mobiel internet oplossen. Hier vind je een stappenplan om je verder te helpen.
Bekijk tijdens dit stappenplan ook eens de dekkingskaart. Het is daarbij goed om te weten welke factoren invloed kunnen hebben op jouw verbinding:
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.