Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 4
Badge +1

KPN gaat echt nix oplossen, ze wachten net zolang totdat je er zo klaar mee bent en een ander toestel koopt of overstapt naar een andere provider! Gelukkig hebben wij Sim only en zijn overgestapt naar Vodafone. Helemaal klaar met KPN😤😡

Eens, kan niet anders dan een bewuste strategie zijn! Schandalig hoe ze met hun klanten omgaan. Enige wat telt is zoveel mogelijk winst maken op korte termijn.

Hallo, ook heb sinds gisteren last van dit probleem. Dacht eerst dat mijn telefoon defect was maar door te googelen kwam ik er achter dat dit probleem met de iPhone 11 al veel langer bekend is. Vreemd dat hier na zo lange tijd nog geen oplossing voor gevonden is. 

Reputatie 4
Badge +1

Of zou de bal nu bij Apple liggen en hebben die ‘geen zin’ om hier nog iets aan te doen, omdat ze liever een nieuwe iPhone verkopen dan de 11 nog aan de praat krijgen.. 😁

Badge +2

Of zou de bal nu bij Apple liggen en hebben die ‘geen zin’ om hier nog iets aan te doen, omdat ze liever een nieuwe iPhone verkopen dan de 11 nog aan de praat krijgen.. 😁

Rechts om links om als je het toestel hebt aangekocht via KPN zal deze een oplossing aan moeten bieden. Dus nogmaals massaal aangetekende brieven sturen maar KPN. Ik ga contact opnemen met Radar en Kassa dan eens zien wat daar uitkomt. Dit is natuurlijk waanzin!! Nu reeds 3 mnd geen bereik. Maar ik ga door totdat ik een oplossing heb voor dit alles. Want dit kan natuurlijk niet!!

Of zou de bal nu bij Apple liggen en hebben die ‘geen zin’ om hier nog iets aan te doen, omdat ze liever een nieuwe iPhone verkopen dan de 11 nog aan de praat krijgen.. 😁

Rechts om links om als je het toestel hebt aangekocht via KPN zal deze een oplossing aan moeten bieden. Dus nogmaals massaal aangetekende brieven sturen maar KPN. Ik ga contact opnemen met Radar en Kassa dan eens zien wat daar uitkomt. Dit is natuurlijk waanzin!! Nu reeds 3 mnd geen bereik. Maar ik ga door totdat ik een oplossing heb voor dit alles. Want dit kan natuurlijk niet!!

ik heb het toestel los gekocht, maar wel m’n abonnement verlengd destijds bij de Kpn. Zit al jaren bij de kpn, nergens problemen mee en nu dit. Neem aan dat ze voor mensen die het toestel zelf gekocht hebben ook met een oplossing moeten komen…

 

Badge +2

Of zou de bal nu bij Apple liggen en hebben die ‘geen zin’ om hier nog iets aan te doen, omdat ze liever een nieuwe iPhone verkopen dan de 11 nog aan de praat krijgen.. 😁

Rechts om links om als je het toestel hebt aangekocht via KPN zal deze een oplossing aan moeten bieden. Dus nogmaals massaal aangetekende brieven sturen maar KPN. Ik ga contact opnemen met Radar en Kassa dan eens zien wat daar uitkomt. Dit is natuurlijk waanzin!! Nu reeds 3 mnd geen bereik. Maar ik ga door totdat ik een oplossing heb voor dit alles. Want dit kan natuurlijk niet!!

ik heb het toestel los gekocht, maar wel m’n abonnement verlengd destijds bij de Kpn. Zit al jaren bij de kpn, nergens problemen mee en nu dit. Neem aan dat ze voor mensen die het toestel zelf gekocht hebben ook met een oplossing moeten komen…

 

Ahaaa ik adviseer echt een aangetekende brief!! Met daarin je klacht en dat je een oplossing wil en ze dan 10 werkdagen geven daarna sta je in je recht en kun je de bank Someren alles te storneren vanaf de start van het probleem tevens de automatische incasso te beëindigen! Vervolgens dien je een claim in. 

Reputatie 5
Badge +1

Ik merk dat ik op mijn nieuwe iPhone 14 ook vaak weinig bereik heb met 5G niet alle streepjes zijn vol.. 

Mijn iPhone 11 ligt nu dus in de kast te niksen. Ik had m eigenlijk nog willen verkopen, maar gezien we niet weten of hij ingeleverd moet worden, of dat hij defect is durf ik dat niet aan.

Kastje naar muur verhaal. Al maanden geen bereik. 
Hele slechte communicatie van KPN omtrent deze situatie. Geen klantvriendelijkheid. Geen professionele oplossing van KPN. Geef iedereen gewoon gratis leentoestellen en krijg zo wat goodwill. 
Zowel de klant als het personeel in de winkels of aan de telefoon worden aan hun lot overgelaten. Hogere management toont geen leiderschap. Jullie zouden iedereen kosteloos moeten laten overstappen per direct naar een andere provider. Achter de schermen zouden apple en kpn tot een oplossing moeten komen zodat de klant gewoon verder kan met zijn leven. 
 

Tip voor allen deze periode heeft vodafone geen aansluitkosten voor een sim only abonnement

Reputatie 7
Badge +20

Eens, kan niet anders dan een bewuste strategie zijn! Schandalig hoe ze met hun klanten omgaan. Enige wat telt is zoveel mogelijk winst maken op korte termijn.

Hoe kom je tot deze conclusie @Marc Els.? Een ontevreden klant kost ons geld, wij maken absoluut geen winst met een storing. Als wij zelf de mogelijkheid hadden om dit probleem te onderzoeken en op te lossen hadden we dat al lang gedaan. 

Ik merk dat ik op mijn nieuwe iPhone 14 ook vaak weinig bereik heb met 5G niet alle streepjes zijn vol.. 

Op onze 5G dekkingskaart kan je zien hoe onze huidige 5G dekking is, wellicht bevind je je ergens waar 5G nog niet optimaal uit is gerold? 

 

Badge +2

Kastje naar muur verhaal. Al maanden geen bereik. 
Hele slechte communicatie van KPN omtrent deze situatie. Geen klantvriendelijkheid. Geen professionele oplossing van KPN. Geef iedereen gewoon gratis leentoestellen en creër wat goodwill. 
Zowel de klant als het personeel in de winkels of aan de telefoon worden aan hun lot overgelaten. Hogere management toont geen leiderschap. Jullie zouden iedereen kosteloos moeten laten overstappen per direct naar een andere provider. Achter de schermen zouden apple en kpn tot een oplossing moeten komen zodat de klant gewoon verder kan met zijn leven. 
 

Tip voor allen deze periode heeft vodafone geen aansluitkosten voor een sim only abonnement

Eens!!

Badge +2

Eens, kan niet anders dan een bewuste strategie zijn! Schandalig hoe ze met hun klanten omgaan. Enige wat telt is zoveel mogelijk winst maken op korte termijn.

Hoe kom je tot deze conclusie @Marc Els.? Een ontevreden klant kost ons geld, wij maken absoluut geen winst met een storing. Als wij zelf de mogelijkheid hadden om dit probleem te onderzoeken en op te lossen hadden we dat al lang gedaan. 

Ik merk dat ik op mijn nieuwe iPhone 14 ook vaak weinig bereik heb met 5G niet alle streepjes zijn vol.. 

Op onze 5G dekkingskaart kan je zien hoe onze huidige 5G dekking is, wellicht bevind je je ergens waar 5G nog niet optimaal uit is gerold? 

 

Beste Maja,

Het gaat erom dat de klant de dupe is!! Jullie KPN / APPLE moeten dit uitzoeken onderling en komen met een gepaste tussentijdse oplossing voor jullie klanten. Maar ik val in herhaling!! 
Rechts om links om het duurt te lang 3mnd nu en dit mag niet. Dan moet er iets gebeuren. 
 

  • geen geld meer afhandig maken van de klant 
  • Kosteloos opzeggen / overstappen
  • En kosten vergoeden schade telefoon en gemaakte kosten 

Dit is minimaal wat KPN KAN DOEN. 
Dus kom niet meer met pruts antwoorden want het is lachwekkend 

Reputatie 5
Badge +2

Eens, kan niet anders dan een bewuste strategie zijn! Schandalig hoe ze met hun klanten omgaan. Enige wat telt is zoveel mogelijk winst maken op korte termijn.

Hoe kom je tot deze conclusie @Marc Els.? Een ontevreden klant kost ons geld, wij maken absoluut geen winst met een storing. Als wij zelf de mogelijkheid hadden om dit probleem te onderzoeken en op te lossen hadden we dat al lang gedaan.

Ik val werkelijk van mijn stoel van je reactie @Maja_ .

Heb je de reacties in dit topic niet doorgelezen? Jullie hebben de afgelopen 2 en halve maand niets, maar dan ook werkelijk niets gedaan om het tegendeel te bewijzen. Jullie geven weinig tot geen informatie over wat er speelt en waar jullie staan, jullie bieden geen tijdelijke oplossing zodat jullie betalende klanten toch bereikbaar zijn, jullie staan niet toe dat klanten hun abonnement zonder eerder kunnen beëindigen, jullie reageren niet op concrete vragen, collega’s in de winkels zijn vaak nog steeds niet op de hoogte dat er een probleem is, enzovoort, enzovoort. Hoe kunnen wij níet denken dat hoe jullie dit probleem aanpakken een strategie is?

 

Reputatie 7
Badge +20

Wij lezen de reacties in dit topic absoluut @RemyZ, maar hoe graag we ook zouden willen, we hebben niet meer informatie voor jullie dan dat er achter de schermen heel wat gaande is om dit probleem opgelost te krijgen (echt waar) en dat we het direct aan jullie laten weten zodra we iets concreets te melden hebben. Dit probleem heeft onze hoogste prioriteit.

@JJ22 Wat wij al aan hebben gegeven, is dat we als het probleem opgelost is en we weten hoe lang jullie zonder goed werkend internet hebben gezeten, een vergoeding voor de abonnementskosten door gaan voeren. 

Badge +2

Wij lezen de reacties in dit topic absoluut @RemyZ, maar hoe graag we ook zouden willen, we hebben niet meer informatie voor jullie dan dat er achter de schermen heel wat gaande is om dit probleem opgelost te krijgen (echt waar) en dat we het direct aan jullie laten weten zodra we iets concreets te melden hebben. Dit probleem heeft onze hoogste prioriteit.

@JJ22 Wat wij al aan hebben gegeven, is dat we als het probleem opgelost is en we weten hoe lang jullie zonder goed werkend internet hebben gezeten, een vergoeding voor de abonnementskosten door gaan voeren. 

Het is mij duidelijk jij leest niet goed of wil het niet begrijpen geeft niets meisje … maar ik adviseer jou dan om niet te reageren omdat je reactie erg dom overkomt. Mensen gaan zich nu alleen maar meer irriteren. Maar dit deel zal jij ook niet begrijpen gezien de reactie. Je dacht toch niet dat een vergoeding van de abonnementskosten de situatie oplost😂😂😂😂😂 hihihi het is werkelijk smakelijk dit alles te lezen. Lieve Maja ik adviseer je om je toch echt even meer te verdiepen in de kwestie. 
 

Reputatie 5
Badge +2

Wij lezen de reacties in dit topic absoluut @RemyZ, maar hoe graag we ook zouden willen, we hebben niet meer informatie voor jullie dan dat er achter de schermen heel wat gaande is om dit probleem opgelost te krijgen (echt waar) en dat we het direct aan jullie laten weten zodra we iets concreets te melden hebben. Dit probleem heeft onze hoogste prioriteit.. 

@JJ22 Wat wij al aan hebben gegeven, is dat we als het probleem opgelost is en we weten hoe lang jullie zonder goed werkend internet hebben gezeten, een vergoeding voor de abonnementskosten door gaan voeren. 

Bedankt voor je reactie @Maja_ .  Maar het gebeurt nu weer: je reageert alleen op één aspect uit mijn reactie (de communicatie die m.i. beneden peil is) en over de andere dingen horen we jullie niet. Dát voedt dus het gevoel dat wij aan het lijntje worden gehouden. Is er binnen jullie bedrijf nou echt niemand die kan regelen dat gedupeerden onder hun lopende contact uit kunnen komen? Is er nou echt niemand die zegt, het duurt nu al zo lang, we gaan leentoestellen regelen? Dát soort acties zou ons vertrouwen geven dat KPN ons serieus neemt. 

Badge +2

Wij lezen de reacties in dit topic absoluut @RemyZ, maar hoe graag we ook zouden willen, we hebben niet meer informatie voor jullie dan dat er achter de schermen heel wat gaande is om dit probleem opgelost te krijgen (echt waar) en dat we het direct aan jullie laten weten zodra we iets concreets te melden hebben. Dit probleem heeft onze hoogste prioriteit. 

@JJ22 Wat wij al aan hebben gegeven, is dat we als het probleem opgelost is en we weten hoe lang jullie zonder goed werkend internet hebben gezeten, een vergoeding voor de abonnementskosten door gaan voeren. 

Het is mij duidelijk jij leest niet goed of wil het niet begrijpen geeft niets meisje … maar ik adviseer jou dan om niet te reageren omdat je reactie erg dom overkomt. Mensen gaan zich nu alleen maar meer irriteren. Maar dit deel zal jij ook niet begrijpen gezien de reactie. Je dacht toch niet dat een vergoeding van de abonnementskosten de situatie oplost😂😂😂😂😂 hihihi het is werkelijk smakelijk dit alles te lezen. Lieve Maja ik adviseer je om je toch echt even meer te verdiepen in de kwestie. 
 

Lees even goed wat je schrijft!!!

”ALS HET PROBLEEM OPGELOST IS” 

Werkelijk? 
Ooit gehoord van een deadline?! 
Ooit gehoord van communicatie?

Ooit gehoord van 3mnd is te lang dus tussentijds een oplossing aanbieden. 
Ik geloof echt dat ik hier te doen heb met kleuters. 
Het is echt lachwekkend en bizar tegelijk. 
De kunst lijkt hier ; hoe ontwijk ik de vraag en oplossing. 

Meis wij wachten wel hoor nog een maand of 3 😂😂😂😂😂 of 5 of 10? Ja joh zeg jij t maar … 

Ik ben niet van gister dame!!!

 

Badge +2

Wij lezen de reacties in dit topic absoluut @RemyZ, maar hoe graag we ook zouden willen, we hebben niet meer informatie voor jullie dan dat er achter de schermen heel wat gaande is om dit probleem opgelost te krijgen (echt waar) en dat we het direct aan jullie laten weten zodra we iets concreets te melden hebben. Dit probleem heeft onze hoogste prioriteit. 

@JJ22 Wat wij al aan hebben gegeven, is dat we als het probleem opgelost is en we weten hoe lang jullie zonder goed werkend internet hebben gezeten, een vergoeding voor de abonnementskosten door gaan voeren. 

Bedankt voor je reactie @Maja_ .  Maar het gebeurt nu weer: je reageert alleen op één aspect uit mijn reactie (de communicatie die m.i. beneden peil is) en over de andere dingen horen we jullie niet. Dát voedt dus het gevoel dat wij aan het lijntje worden gehouden. Is er binnen jullie bedrijf nou echt niemand die kan regelen dat gedupeerden onder hun lopende contact uit kunnen komen? Is er nou echt niemand die zegt, het duurt nu al zo lang, we gaan leentoestellen regelen? Dát soort acties zou ons vertrouwen geven dat KPN ons serieus neemt. 

Juist!!!

Hier idem, iphone 11 en bijbehorende problematiek… Drama met het bereik buitenshuis. Hoop dat dit snel wordt opgelost..

Reputatie 7
Badge +20

@JJ22, ik begrijp het. Er wordt aan gewerkt, zodra er nieuws is zullen wij dat delen.

Ik wil je echter wel vragen om het netjes te houden. Wij spreken elkaar netjes aan en houden elkaar in onze waarde. Ook als je het ergens niet mee eens bent. Zie daarvoor ook de huisregels

Reputatie 7
Badge +20

@Eddie1988 Hoor graag weer van je als jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan neem ik je mee op de lijst. 

Wij lezen de reacties in dit topic absoluut @RemyZ, maar hoe graag we ook zouden willen, we hebben niet meer informatie voor jullie dan dat er achter de schermen heel wat gaande is om dit probleem opgelost te krijgen (echt waar) en dat we het direct aan jullie laten weten zodra we iets concreets te melden hebben. Dit probleem heeft onze hoogste prioriteit.

@JJ22 Wat wij al aan hebben gegeven, is dat we als het probleem opgelost is en we weten hoe lang jullie zonder goed werkend internet hebben gezeten, een vergoeding voor de abonnementskosten door gaan voeren. 

Maar jullie ook veel meer op het forum, zoals ik al eerder gevraagd heb, bv

  • Titel topic aanpassen, zodat die de lading dekt
  • Topic op diverse plaatsen vastzetten zodat het issue beter vindbaar wordt. Bv in board mobiel, op startpagina, op website KPN.

Maar jullie doen dat niet, en reageren ook niet op dergelijke suggesties.

Daardoor twijfel ik of jullie echt zo begaan zijn met de getroffen klanten.

Jullie komen nog steeds niet verder dan: staat op de lijst, geen nieuws.

 

Reputatie 3

 

Ik wil je echter wel vragen om het netjes te houden. Wij spreken elkaar netjes aan en houden elkaar in onze waarde. Ook als je het ergens niet mee eens bent. 

Ik vraag me eerst en vooral af of KPN zelf haar klanten wel zo netjes behandeld. Er wordt beperkt en in algemeenheden gecommuniceerd, mogelijke tijdelijke oplossingen kunnen niet of wil KPN niet, bedragen worden gewoon afgeschreven en het probleem wordt gewoon niet opgelost !!! In de loop van de afgelopen maanden heeft zich een gevoel van frustratie en onmacht van mij meester gemaakt en dat is niet ontstaan dankzij de ‘nette’ manier waarop KPN met haar klanten omgaat. Om dan te zeggen dat we netjes met elkaar om moeten gaan begrijp ik en dat zal ik hier ook doen. Maar KPN, kom op: kijk ook eens in de spiegel!! Jullie kunnen dit zoveel beter oppakken en aanpakken….hou het svp zelf ook netjes!

Badge +2

@JJ22, ik begrijp het. Er wordt aan gewerkt, zodra er nieuws is zullen wij dat delen.

Ik wil je echter wel vragen om het netjes te houden. Wij spreken elkaar netjes aan en houden elkaar in onze waarde. Ook als je het ergens niet mee eens bent. Zie daarvoor ook de huisregels

Beste Bart,

Gezien deze situatie blijf ik heel netjes, en reactie geven mag maar wel graag reactie op de daadwerkelijke vraag, er omheen draaien doen jullie al 3 mnd let wel dat irriteert de gedupeerde. Service is ver heel ver te zoeken. 
Ik ga er verder niet op in jullie weten heel goed dat dit niet kan zo!!! 
Geduld raakt een keer op … 

Een deadline is te veel gevraagd!! Tussentijds de rekening bevriezen zou een optie zijn maar ook dat niet!! 
Jullie blijven incasseren schaamteloos!! 
Geen dienst maar wel geld afhandig maken het is een kwestie van bereid zijn er iets aan te doen!! Dat zijn jullie niet!! 
Geen kwestie van niet kunnen nee het is niet willen. 
De maat is vol bij mij en bij de andere gedupeerde!! 
Niet meer dan logisch en pruts reacties helpen dan niet, iets om over na te denken lijkt mij. 
Nogmaals klant behoord koning te zijn maar KPN is koning en wij de onderdanen. 
Daar pas ik voor, nogmaals ik ben niet van gister!! Heb vaker met dit bijltje gehakt. 
 

Fijne dag Bart 
 

Badge +2

 

Ik wil je echter wel vragen om het netjes te houden. Wij spreken elkaar netjes aan en houden elkaar in onze waarde. Ook als je het ergens niet mee eens bent. 

Ik vraag me eerst en vooral af of KPN zelf haar klanten wel zo netjes behandeld. Er wordt beperkt en in algemeenheden gecommuniceerd, mogelijke tijdelijke oplossingen kunnen niet of wil KPN niet, bedragen worden gewoon afgeschreven en het probleem wordt gewoon niet opgelost !!! In de loop van de afgelopen maanden heeft zich een gevoel van frustratie en onmacht van mij meester gemaakt en dat is niet ontstaan dankzij de ‘nette’ manier waarop KPN met haar klanten omgaat. Om dan te zeggen dat we netjes met elkaar om moeten gaan begrijp ik en dat zal ik hier ook doen. Maar KPN, kom op: kijk ook eens in de spiegel!! Jullie kunnen dit zoveel beter oppakken en aanpakken….hou het svp zelf ook netjes!

Totaal mee eens 👌🏼

Reputatie 7
Badge +20

@Vlijm goed dat je het aangeeft, ik ga kijken wat wij er mee kunnen doen. 

 

@AHJvdP, Ik begrijp het, ik wet echter ook niet meer. Ik weet enkel wanneer er weer nieuws is zullen wij dat delen. 

 

@JJ22 je mag je frustratie ook uiten, want die is heel begrijpelijk. Wij geven deze ook allemaal door. Net als jullie hopen wij dat er nu snel nieuws komt. Die zullen wij uiteraard delen.