Vraag

Slecht bereik

  • 24 April 2020
  • 30 reacties
  • 307 keer bekeken

 


 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Leuk is anders. 

Maar ik neem toch aan dat je mobiel internet via het netwerk toch vooral op andere plekken gebruikt. Thuis kun je de Wifi gebruiken.

En neem anders vast bellen erbij, Dat scheelt jou weer ergernis.  

 

edit : Startbericht van Watermeloentje lijkt verdwenen. (?) Er werd aangegeven dat er slecht mobiel bereik is in zijn/haar huis vanwege een locatie dicht bij de Duitse grens. 

Op andere plaatsen heb ik dat ook, en thuis bellen is geen optie, dan moet ik ervoor betalen, en als ik op andere plaatsen kan ik mijn huistelefoon niet meenemen 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Watermeloentje, welkom hier. 

Als ik je zo begrijp heb je overal slecht bereik? Is dat ook zo als je jouw simkaart in een ander toestel test? Zo ja, vraag dan een nieuwe simkaart aan. Wordt het daarmee beter? Is het daarmee niet opgelost. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, mobiele nummer, naam van de contractant en type toestel. En zijn er ook anderen in jouw omgeving met dezelfde problemen?

Ik heb al een aantal verschillende telefoons geprobeerd en ook al 3x een nieuw simkasrtje gehad  en het blijft het zelfde

Reputatie 7
Badge +20

Overal blijft het slecht met verschillende toestellen en kaartjes? Of is het een locatie? Een bepaald postcode gebied misschien? Als ik kijk op jouw thuisadres is het bereik goed. Dus dat kan zo niet de optie zijn. En als overal mis is met verschillende toestellen, dan verwacht ik dat die allemaal niet meer goed zijn. 

Kun je precies vertellen wat je ervaart en waar dat is? 

Storing met bellen, zoals iemand mij bekt dan horen ze mij niet en andersom ook, of als iemand bel dan gaat de telefoon 2x over en dan een raar geluid van tulatuut en er word gezegd dat het nummer niet bestaat masr dat is onzin want dat nummer bestaat al meer 30 jaar, of het is niet bereikbaar helemaal geen netwerk 0,0 streepjes, maar hier klaag ik al een hele tijd over en er word gezegd we bellen of mailen wel met he, binnen 5 dagen krijg he beri het, dit zijn inmiddels meerdere dagen dan 5 .

Ik hoop dat ik mijn contract kan ontbinden, zonder bijbetaling, want ik vind dit heel erg dat het zo moet gaan, want jullie zijn ingebreke met wat jullie beloven. 

Reputatie 7
Badge +20

En dat allemaal in Hoogeveen? Want daar staat het abonnement geregistreerd. Daar ervaar je ook de problemen? Want het bereik is daar helemaal goed. Of is het juist een andere plek? Of overal? Ik wil dit graag even zeker weten, ik haal dat zo niet uit je bericht. Want dan kan ik dat doorgeven, dan moeten ze wel contact zoeken. Want als dat beloofd is moet dat ook gebeuren, excuses. 

Ik heb het overal, is het niet goed

Reputatie 7
Badge +20

Niet fijn. Ik wil graag melding maken bij de Technische Dienst zodat ze het kunnen onderzoeken. Ervaar je behalve met het bellen ook problemen met het internetten? En heb je nog een alternatief bereikbaarheidsnummer? Wil je die aan jouw Forumprofiel toevoegen? Hoor graag van je.

Internet is de laatste dagen ook niet echt super als ik de tuin ben, dan heb ook slecht internet.

Ik heb geen alternatief telefoon nummer 

MG

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt geen vast nummer? Ik dacht dat ik dat voorbij zag komen dat je die wel had. Want als ik melding maak en de Technische Dienst moet contact opnemen, dan is dat natuurlijk wel knap lastig op een nummer dat niet goed werkt. 

Ja ik heb wel een vast nummer, maar die gebruik ik niet meer.

Maar ik heb in het verleden ook al contact gehad via mijn mobiel

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb je ervaringen gemaild met onze Technische Dienst. Zij gaan het verder onderzoeken en zullen contact met je opnemen hierover. 

Oke,dan wacht ik daarop, en hopen dat ze me nu wel bellen

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoor graag van je als er contact is geweest. 

Er is contact geweest en belt mij volgende week weer 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is fijn. Ik ben benieuwd. Hoor volgende week graag weer van je.

Reputatie 7
Badge +20

Ben je nog weer gebeld? 

Nee  ze hebben niet weer gebeld.

Mssr afgelopen week ging het goed, maar dat is wel vaker dat het de ene week beter is dan de andere.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat mijn collega de 13e je meerdere malen heeft geprobeerd te bellen. Hij kon je niet bereiken, maar heeft wel je voicemail ingesproken met de vraag om te bellen als het nog niet goed was. Dat wil ik je dus aanraden. 

Sorry, maar dat kan niet heb net nagekeken, door wie ik gebeld ben, op de 13e maar geen kpn en heb geen voice mail betichten

Reputatie 7
Badge +20

Er is gebeld naar nummer dat eindigt op 166. In de ochtend. Mijn collega geeft aan vier keer geprobeerd te hebben. Maar je hebt niets? Kan dat zijn door het slechte bereik? 

Dat bedoel ik, dat er dus gebeld is en bij mij niet aangekomen is.

Dus belangerijke bellers kunnen mij dan ook niet bereiken.

Daarom zei ik ook, ik betaal genoeg, maar krijg er weinig voor terug.

MG

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is onder andere waarom ik ook vroeg voor een alternatief bereikbaarheidsnummer. Dus als je die hebt graag. Snelste is denk ik even bellen met 0800-0402.

Ik kan he mijn vaste telefoon nummer wel geven  maar dat bestaat over 4 dagen niet meer.

Dus gaat het moeilijk. Dus dan kan je zien dat ik nu dus feen telefoon en voice mail gehad heb. En daarom verwacht ik ook dat jullie mij tegemoet komen.

Dit word te lang draadig