Beantwoord

Slechte dekking in de trein

  • 28 February 2019
  • 27 reacties
  • 1655 keer bekeken

Blijkbaar KPN hebt serieuze problemen met zijn dekking in treinen en spoorgebieden.

Mijn contract is paar dagen geleden begonnen en ik ben ook al erg teleurgesteld. Op traject Den Haag - Zwolle via Utrecht en Zwolle - Den Haag via Ams, Schiphol en Leiden ervaarde ik erg slecht bereik. Ik bedoel ik kon niet een normal gesprek voeren, let alone internetten!

4G had ik alleen op enkele plekken rond de grote steden (muv Utrecht Centraal - maar daar is een bekende gat) en niet meer dan 2 streepjes, daarnast heb ik constant omwisselen tussen 3G, 2G en helemaal geen data verbinding en toch met erg slecht bereik van 2 streepjes (iPhone 7) gehad.

Ik ben net overgestapt van T-mobile en daar heb ik bijna geen problemen met mijn bereik op reis gehad. Bijna altijd 4G of 3G met acceptabele signaal sterkte en snelheid gehad en mijn telefoongesprekken werden niet zo vaak verbroken! Dat is serieus niet nakomen van jullie kant van onze overeenkomst. Ik begrijp een slechtere bereik vanwege de hoge snelheden, maar ongebruikelijke netwerk begrijp en accepteer ik niet! Ik voel me als ik krijg niet wat ik betaal voor... dat is zeker niet de meest stabiele mobiel netwerk in Nederland, zoals gereclameërd! In 2019 al is het niet serieus dat het zo slecht kan zijn!

Ik hoop jullie kunnen iets doen, want deze situatie is BE - HOOR - LIJK en helemaal niet verwacht door een telekom met zo’n lange geschiedenis!

Groeten,
Aleksan

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 March 2019, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Badge

Inmiddels ben ik om deze reden overgestapt naar T-Mobile en het gaat nu prima!

Reputatie 7
Badge +30

Heel jammer om dit te lezen:sweat: , maar zeker begrijpelijk @JabberJay!