Vraag

Slechte service in winkel bij defecte Samsung Galaxy 41

  • 25 March 2022
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

ik heb een mobiel galaxy 41 met een kpn abonnement  mijn toestel werkte niet naar behoren dus ging ik naar de KPN winkel in Zutphen om advies  te vragen of er iets niet goed ingesteld stond ,werd door een medewerker  niet naar behoren geholpen er werd tegen mij gezegd  dan moet je zus en zo doen maar het werd niet even voor gedaan heel erg jammer ik had betere service verwacht en kreeg de indruk dat hij liever een nieuwe telefoon wou verkopen in plaats van een goed advies (hulp) te geven.

Ben hier echt niet over t e spreken.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Dirk Kinkelaar  email-adres is *****

admin: privé gegevens verwijderd 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @DirkKinkelaar 

Haal je privégegevens weg, dit is een openbaar forum. Gebruik de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan ‘Bewerk’.  Plaats je gegevens in je Forum profiel alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Hoi @DirkKinkelaar . Welkom op het forum.

Wat spijtig dat er niet even tijd voor jou vrijgemaakt werd. Heb je het probleem wel kunnen oplossen? 

Ik zal de feedback naar de winkel sturen.  Enig idee wie jou geholpen heeft? Een voornaam?