Vraag

sms kosten bongo

  • 14 July 2020
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

 

Ik heb 1 sms gestuurd naar bongo maar ik moet vervolgens 9 euro betalen voor 3 keer een sms want dit heb ik zien staan op payinfo. Wat kan ik hier aan doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Anoniem789 

Ik lees dat je een sms’je hebt gestuurd naar “Bongo”, war voor organisatie is dat dan? En hoeveel cent per sms kost dat? Ik hoop dat je niet aan een sms dienst vastzit. 

Daar krijg je vervolgens informatie van en ik kwam er pas later achter dat dit 3 euro is per sms maar ik moet nu betalen voor 3 sms’jes en dit klopt dus niet. En ik zag op het forum dat daar iets aan gedaan kan worden dus ik hoop dat dit bij mij ook kan

Reputatie 7

Heel simpel, gewoon te vinden via Google,…

https://askbongo.com/nl/using/index.html Hier staat alles wat je wilt weten over Bongo,…

 

KPN zal ook eea vermoedt ik niet vergoeden, omdat jij akkoord bent gegaan met een sms-dienst. En ja, dat kost gewoon geld,.. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Anoniem789, als ik de FAQ van Bongo bekijk, zie ik o.a. het volgende staan:

‘Een enkele SMS bericht bevat 160 karakters. Echter, met de meeste telefoons kun je langere berichten schrijven. Wanneer een SMS bericht meer dan 160 karakters bevat zal deze worden verdeeld in 2 vragen en zul je daarom twee keer €3 moeten betalen.’

Ik gok dat dat jouw ene sms bericht, uit meer dan 320 tekens heeft bestaan waardoor ze dit hebben berekend als 3 vragen. Mocht dit echt niet kloppen, zou je dat dan eerst kenbaar willen maken bij Bongo? Als ze daar aangeven dat het een fout betreft, kunnen ze er vast ook voor zorgen dat dit teveel in rekening gebrachte bedrag weer bij jou terug komt!

Ik ben al geholpen door iemand anders op het forum van kpn

Reputatie 7
Badge +20

Ah, ik zie dat je samen met @Alex_P al wat verder in deze kwestie bent gedoken, fijn dat het op deze manier opgelost is!