Beantwoord

SMS-notificatie uitschakelen mobiele netwerk in buitenland

  • 31 July 2019
  • 30 reacties
  • 5296 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Bedankt voor uw reactie Thomas

Ja na een x of drie kreeg ik eindelijk wel een bevestiging  2 dagen verwerking.

Gek genoeg stond die berichtgeving al op uit maar is kennelijk weer geactiveerd na mijn opwaarderen beltegoed want toen begon de sms ellende weer en is het zoeken naar hoe dat ook alweer uit moest.

irritant hoor de radio uit door 6 berichten signalen over 3km over de handsfree kit.

Ik verblijf momenteel ook aan grensstreek waar KPN overigens helemaal kl….n is betreft mobiel internet omgeving montferland thv stokkum sheerenberg
Heb daar maar een Tmobile kaartje gekocht dat gaat een stuk beter.

Dus KPN, werk aan de winkel en suc6

Badge

Hallo

Ik ben internationaal chauffeur heb de sms eerder sl uit gehad, totdat ik pas geleden mijn abbonement verlengd heb nu krijg ik keurig bij elke grens weer 1 en als ik geluk heb 2 SMS met de melding dat ik in hrt buitenland ben

Ik ben nu al misschien wel 1 maand bezig om dit uit te zetten door “Info uit” te sturen krijg een SMS dat mijn aanvraag binnen is en dat het 2 dagen duurt, en fe sms'jes blijven maar binnen komen

Ook nog gebeld met de kpn maar daar kunnen ze niks doen

 

Help het is echt heel vervelend

Groet Bas

Reputatie 7

Hi @B-Doorn, dat is inderdaad mega-irritant. Wordt je nog steeds lastiggevallen met sms’jes? Ik kan even met je meekijken. Daarvoor heb ik wel je mobiele nummer nodig. Zou je die willen aanvullen in je profiel?

Badge

Hallo Nadia

 

Ik heb de gegevens aangevuld op mijn profiel in de tussen tijd nog meerdere sms gestuurd met “Info uit” maar ik blijf grens sms krijgen

 

Wil je aub dit uitzetten voor me

Ik heb 2 nummers en bij allebei was het uit nu ik mijn hoofd abonnement heb verlengd krijg ik die vervelende sms weer als ik de grems over ga het is erg vervelend dat dat info uit niet werkt en ik had ook gebeld met de vraag of het uitgezet kon worden maar daar werd mijn verteld dat zij die mogelijkheid niet hebben

 

Groet  Bas

Het lukt me niet om de meldingen met info uit uit te zetten. het afgelopen half jaar al meerdere malen geprobeerd. Kan kpn dit voor mij handmatig doen. aub

alvast bedankt.

vriendelijke groet van jan V