Beantwoord

Storing met mobiel bellen

  • 9 July 2020
  • 11 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik kan niet mobiel bellen. Krijg melding niet aangemeld bij netwerk. Instellingen staat op automatisch verbinding maken. Vliegtuigstand al aan en uit gezet. Al opnieuw opgestart. Het probleem blijft. .En ik heb 1 streepje, dus er zou contact moeten kunnen zijn.

postcode 3732. Wel internet

icon

Beste antwoord door empathie 9 July 2020, 16:29

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @empathie ,

Heb je het al een paar honderd meter verderop geprobeerd? 

Ik vrees dat je net iets te weinig signaal ontvangt van de telefoon(zend)mast. 

 

Maar ik zit gewoon thuis en had daar altijd ontvangst.

Ik ga naar buiten toe. Daar werkt hij dus wel. Dank voor de tip. het ligt nu bij KPN om het op te lossen omdat ik vroeger dus wel altijd bereik had.

Reputatie 7
Badge +28

@empathie 

Er is inderdaad een storing in jouw regio :

Zo te zien gaat dat nog wel even duren. 

 

 

bron : 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

Er is 1 storing in deze regio gevonden.

Actuele storingen (1)

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Algemene storingen   09 juli 2020
10:20 uur
12 juli 2020
23:00 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing

Dank voor het nakijken. Dat lijkt toch over een andere storing te gaan. ik heb contact met de klantenservice gehad, toen bleek dat ik buiten wel kon bellen, en zij zeiden dat er geen storing was. Wat het wel is, wordt nu uitgezocht. Er is een ticket gemaakt.

Reputatie 7
Badge +28

Maar ik zit gewoon thuis en had daar altijd ontvangst.

Ik ga naar buiten toe. Daar werkt hij dus wel. Dank voor de tip. het ligt nu bij KPN om het op te lossen omdat ik vroeger dus wel altijd bereik had.

@empathie 

Is het probleem al verholpen? 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @empathie, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Fijn om te lezen dat mijn collega's hier al mee bezig zijn en er een ticket aangemaakt is. Mocht je mijn hulp nog ergens bij kunnen gebruiken, kom je dan terug in dit topic en laat je het dan even weten? Natuurlijk hoor ik het ook graag of wanneer het voor jou opgelost is :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@empathie het is nu alweer enkele dagen later. Hoe staat het ervoor?

Ik kan op dit moment weer bellen. Ik heb verder niets van KPN gehoord. Dat mis ik dan wel een terugkoppeling waar het aan gelegen heeft. Of zij iets gedaan hebben, of dat het zich spontaan heeft opgelost. Omdat ik gene ticketnummer had, kon ik zelf niets laten weten. Ik was vergeten dat ik hier terug kon reageren. Dank voor je vraag.

Reputatie 7
Badge +21

@empathie fijn dat het voor nu in ieder geval opgelost is! Als je wil dat ik er nog even naar kijk dan hoor ik het graag, maar ik kan ook niet beloven dat ik een reden of iets dergelijks kan vinden. Maar moet ik een kijkje nemen? Vul dan je profiel nog even aan voor mij :blush:  Zo niet, ook helemaal prima! 

Laat maar zitten voor nu als je denkt dat je toch geen reden kan vinden.

 

Reputatie 7
Badge +21

@empathie toch nog even gekeken voor je en ik kan geen specifieke reden vinden. Mocht je weer tegen zoiets aanlopen dan hoor ik het graag!

Reageer