Sinds vorige week vrijdag is het voor mij niet meer mogelijk om vanuit Nederland naar een mobiel nummer in Estland te bellen, terwijl dit voorheen geen probleem was. Ik heb daarover contact gehad en men zou het uitzoeken. Vervolgens op zondag wederom contact opgenomen, maar nog niet in orde dus weer wachten. Vandaag aan het eind van de ochtend nog maar eens proberen, en helaas nog geen verbinding. Wederom gebeld met KPN. Situatie in zijn geheel is als volgt; Nummer in Estland BESTAAT. Met andere providers krijg ik gewoon verbinding. Tele2 is Estland verzocht om een reset te doen op de kaart, en is gedaan. Zelf telefoon uitzetten (hele nacht) en opnieuw aanmelden, geen oplossing. KPN verzocht om zelf het nummer dan eens te bellen, en helaas ook zij krijgen dezelfde melding “dit nummer is niet in gebruik” Vreemd dat het met o.a. Vodafone geen enkel probleem is. Ook in Estland kan iedereen het nummer bereiken. Waar gaat het dan mis. Niet in mijn toestel, want dat zou betekenen dat mijn vrouw en ook de dame van de helpdesk een probleem hebben in hun toestel. Eindconclusie van KPN…. Sorry, ons protocol schrijft voor dat wij dan verder geen actie ondernemen. Op de vraag waarom dan niet… Omdat het nummer niet bestaat. Hoe diep wil je je kop in het zand steken. Prima serviceverlening KPN.
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel