Beantwoord

Te veel betaalde abonnement kosten.

  • 30 January 2019
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Beste,
ik ben nu inmiddels al een paar jaar klant bij KPN voorheen hi. Ik heb nog een oud abonnement waar de toestelkosten en data/telefoniekosten aan elkaar gekoppeld zit. Nu snap ik dat ik voor het gebruik moet blijven betalen maar bij nader inzien tot de conclusie gekomen dat ik al enige tijd onnodig te veel betaal. Ook had ik gelezen dat jullie diverse leden te hulp zijn geschoten met een formulier waarmee je de te veel betaalde kosten terug kan krijgen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee. want ik ben vooralsnog een tevreden klant 😊.

groetjes,

Sven
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 February 2019, 09:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Sven007, welkom! Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Het klopt verder helemaal wat je zegt. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan zorg ik dat je gebeld wordt door de collega's die dit verder oppakken voor je!
Hoi Marcia,
ik heb mijn profiel ge-update met mijn gegevens. Ik hoor graag van ze.

groetjes,

Sven
Reputatie 7
Badge +30
Yes, dank! Ik heb het formulier ingevuld en je wordt binnen ongeveer een week teruggebeld. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me gerust weten.