Op 29-1-2015 heb ik mijn mobiele abonnement verlengd met een ‘Alles-in-1-Mobiel HS3’ abonnement voor 2 jaar inclusief iPhone 6 voor een maandbedrag van circa € 65.
Na afloop van het 2-jarig abonnement heeft KPN verzuimd om het maandbedrag te verlagen tot alleen de kosten van het abonnement voor het gebruik van hun mobiele netwerk.
Vorige week heb ik hiertoe via de chatfunctie van de site van KPN contact gehad met een medewerker van KPN. Deze gaf aan dat de teveel betaalde kosten kunnen worden teruggevraagd. Hiertoe moest ik een speciaal hiervoor ontwikkeld formulier invullen.
Dit heb ik direct gedaan maar kreeg na 2 dagen een mail terug dat ik niet te veel toestelkosten heb betaald omdat ik circa € 82 korting op het toestel heb ontvangen.
Dit terwijl ik volgens mij circa 2 jaar ongeveer € 25 per maand te veel heb betaald, meer dan € 500 !!!!
Waarom kom ik niet in aanmerking voor de terugbetaalregeling ?
Beste antwoord door RaBe
Bekijk origineel