Vraag

te weinig belminuten sinds overgang Telfort naar KPN

  • 17 February 2020
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Bij Telfort had ik 450 belminuten . Toen ik automatisch werd over gezet naar KPN was er  nog maar 340 en nu slechts 274.

Ik heb recht op 450 belminuten . 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Lelavandou , je kunt maximaal 2 maanden meenemen naar de nieuwe maand, je zult waarschijnlijk het e.e.a. verbeld hebben. Zo niet, dan kan een moderator daar misschien even naar kijken.

 

Hoi Hand

Er staat altijd wat het maximale.is, nu dus niet meer. Bij de MB's staat het wel goed. Heeft  niets met het verbruik te maken .

Hallo @Lelavandou , dus je belt nooit?

 

Ik ben niet in voor onzin vragen en-antwoorden 

Hallo @Lelavandou , dit is geen onzin vraag.

zelf heb ik ook 150 minuten per maand, 3 maanden dus ook 450 minuten, maar als ik af en toe bel gaat dat van de belbundel af. Daarom mijn vraag: dus je belt nooit? Dan zou zouden je resterende belminuten niet lager mogen zijn en moet er inderdaad een moderator even induiken.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lelavandou welkom op het forum! De Telfort voorwaarden en je saldo moeten gewoon meegenomen zijn. Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Je kunt hierover ook met ons bellen op 0800-0402 trouwens, dat praat vaak wat makkelijker omdat we daar direct contact hebben!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!