Vraag

telefoon te laat bezorgd

  • 4 April 2019
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Zo irritant, zit ik uren klaar voor de bezorging...zie ik nu bij post app vertraagd en is de bezorging naar morgen gezet. En ik had al op een dag later gezet omdat ik dan thuis was. Nou ik ben er niet morgen, dus die telefoon kan weer lekker teruggestuurd worden. Echt te irritant

admin: eigen topic aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Dlux . Dat klinkt knap waardeloos. Ik kan me voorstellen dat je met smart op die phone zit te wachten. Is dit een vernieuwing plus toestel?
in dat geval gelden de volgende regels:
  • Als een klant vernieuwt moet er bij levering van het pakket iemand op het afleveradres aanwezig zijn, omdat hiervoor getekend moet worden. Dit hoeft niet de contractant te zijn.
  • Als de klant niet aanwezig was bij levering van het toestel zal Postnl proberen het pakket opnieuw af te leveren. De klant krijgt hier een "niet thuis" bericht van.
Als het om een volledig nieuw abonnement gaat, zit het proces iets anders in elkaar en moet er ook gepind worden.
Ik hoop dus dat het eerste op jou van toepassing is. In dat geval gaat postnl het opnieuw proberen. Ken je misschien iemand die namens jou aanwezig kan zijn, morgen?
Ik heb niks meer gehoord en hoop dat het ondertussen allemaal is goedgekomen. Mocht er toch nog iets zijn, weet je mij te vinden!