Hallo,
Ik ga mijn abonnement met telefoon bij jullie verlengen. Echter op het moment van activatie van het “nieuwe” abonnement zit ik in Tsjechie. Gaat dit problemen opleveren? Ik hoor graag van jullie
Gr. Arjan
Hallo,
Ik ga mijn abonnement met telefoon bij jullie verlengen. Echter op het moment van activatie van het “nieuwe” abonnement zit ik in Tsjechie. Gaat dit problemen opleveren? Ik hoor graag van jullie
Gr. Arjan
Hallo
Puur uit interesse
Hallo Jereon_dB dat is lekker snel zeg, super. Maar goed stel ik ga de boel bestellen dan krijg ik de telefoon thuis gestuurd en een nieuwe sim. Vervolgens ga ik op vakantie en tijdens die vakantie wordt het abonnement geactiveerd (oude sim uit nieuwe toestel en nieuwe sim erin), ik ben en blijf dus gewoon bereikbaar en behoef verder geen actie te ondernemen. Begrijp ik dat goed.
Ook bij een nieuw abonnement mag dat geen problemen geven. Omwisselen van simkaart doet de klant zelf op het moment dat de oude niet meer werkt. Activatie van de nieuwe KPN simkaart, als je als klant dat niet zelf doet, dan activeren wij automatisch op een gegeven moment.
Hallo Jereon_dB dat is lekker snel zeg, super. Maar goed stel ik ga de boel bestellen dan krijg ik de telefoon thuis gestuurd en een nieuwe sim. Vervolgens ga ik op vakantie en tijdens die vakantie wordt het abonnement geactiveerd (oude sim uit nieuwe toestel en nieuwe sim erin), ik ben en blijf dus gewoon bereikbaar en behoef verder geen actie te ondernemen. Begrijp ik dat goed.
Helemaal correct. Nieuwe simkaart een nieuwe telefoon kun je al meteen gebruiken. Hoef je niet eens voor te wachten tot de einddatum van je huidige abonnement.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.