Beantwoord

toestel kosten

  • 9 January 2019
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

ik heb vorige week donderdag mijn abonnement verlengt heb gister mail gehad dat ik bedrag terug krijg voor het teveel betaalde toestel maar waarom Word het verrekend met mijn facturen
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 January 2019, 18:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

dat is hetzelfde wat ik heb mee gemaakt maar ik wil het op mijn rekening

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +24
Dag Christa, welkom op het forum. De correcties gebeuren altijd via je factuur. Als het bedrag hoger is dan je rekening zal het verschil uiteraard op je rekening worden gestort binnen enkele dagen nadat de factuur is verstuurd. Weet je zo voldoende?
hoi Alex

bedankt voor de reactie
ik snapte er al niks van
groet christa
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat het nu duidelijk is. 🙂 Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.