Beantwoord

Traag mobiel internet bij onbeperkt internet

  • 14 July 2020
  • 3 reacties
  • 226 keer bekeken

Kpn verkoopt bij zijn bundel onbeperkt internet. Nu heb ik later op de website gezien dat er na verbruik van 5GB elke keer een sms moet worden gestuurd om 1 GB erbij te krijgen. Dit is werkelijk waardeloos en niet bijĀ het telefonisch afsluiten van een abonnement meegedeeld. Kortom iets beloven bij het aangaan van een contract, en via de kleine lettertjes het moeilijk maken.Mijn vraag is of dit zo blijft, en ander of je van het contract af kan.

icon

Beste antwoord door RBxx 14 July 2020, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

HalloĀ @Berry100Ā 

Nu heb ik later op de website gezien dat er na verbruik van 5GB elke keer een sms moet worden gestuurd om 1 GB erbij te krijgen.

Dat had je ook vooraf kunnen zien, een telefoongesprek heeft zijn beperkingen.

Mijn vraag is of dit zo blijft

Ga daar maar van uit. Deze ā€˜beperkingā€™ is (o.a.) aanwezig om te voorkomen dat mensen hun Internet Thuis gaan opzeggen en daarvoor dit ā€˜onbeperktā€™ abonnement gaan gebruiken. Dat kan het 4G netwerk niet aan.

..., en ander of je van het contract af kan.

Als je nog in je 14 dagen bedenkperiode zit kan dat. Bedenk echter dat je dezelfde ā€˜beperkingā€™ bij andere providers tegenkomt.Ā 

Hallo Ruud,

Duidelijke reactie, en ik snap nu ook de beperking van 5 GB. Hier had ik zelf niet aan gedacht. Het vervelende is dat 1 GB niet veel is als je een film aan het kijken bent (op vakantie).Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

HiĀ @Berry100Ā , welkom op het forum.Ā 

Ik snap de vraag volledig. Hier liep ik ook tegenaan met de onbeperkte bundel. Wat misschien nog helpt is om de resolutie lager te zetten als je op een kleiner scherm kijkt, dan verbruik je namelijk ook minder data.Ā 

Ik neem even Netflix als voorbeeld waar het verschil tussen hoog en gemiddeld al vrij groot is. Je hebt ook nog de optie automatisch maar die pakt ook de hoogste resolutie als de verbinding dit toelaat.Ā 

Hopelijk heb je hier iets aan.Ā :relaxed:

Ā