Beantwoord

trasferenza sbagliata

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Il miglior ufficio
Devo contattare l'ufficio amministrativo via e-mail.
Ho accidentalmente eseguito un passaggio di denaro in tram IDEAL per una fattura Simyo. Io non sono il tuo cliente.
Non parlo olandese per questo, mi piacerebbe contattarti via e-mail.
Grazie
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 January 2019, 09:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hello Salvatore! Sorry we don't speak Italian. This is a Dutch site. I believe you are asking a question about Simyo. They have their own forum: https://forum.simyo.nl/

You can ask your question there ( preferably in Dutch or English ). Good luck!
Het beste kantoor
Ik moet per e-mail contact opnemen met het administratiekantoor.
Ik heb per ongeluk een geldpas gemaakt in IDEALE trams voor een Simyo-factuur. Ik ben niet je klant.
Ik spreek hier geen Nederlands voor, ik wil graag per e-mail contact met u opnemen.
dank
Ik begrijp hier uit dat je per ideal een factuur van SImyo betaald hebt? En dat dit niet de bedoeling was en je geen klant bent?
Daar kan ik helaas NIET bij helpen.
Je kunt het nog proberen via het Simyo forum: https://forum.simyo.nl/

Succes!

From what I understand you paid a Simyo invoice with IDEAL ? While you are not a customer? I CAN NOT help you with that, sorry to say.
You can try to post your question here: https://forum.simyo.nl/

Good luck!