Beantwoord

Uitgaande nummerweergave aanzetten mobiel

  • 3 October 2019
  • 42 reacties
  • 5287 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

42 reacties

@Bart_Z ,  ik kom hier niet uit met de aanvullende vragen in mijn. Ik wil de KPN even bellen, welk nummer kan ik hiervoor gebruiken?

 

Hoi @Arie14xxx  ons nummer is 0800 0402 (gratis)

Hallo

@Arie14xxx, kun je nog aan jouw profiel jouw mobiele nummer, naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik het aanpassen. 

Ik heb hetzelfde probleem. Nummerherkenning staat aan (Iphone 6s) maar ik blijf ‘anoniem’ als ik bel. 
Alle gegevens staan al in profiel, 

Kun je dit oplossen?  Hartelijk dank!

mvg Luc

Op mijn iPhone toestel heb ik nummerherkenning op aan maar toestel belt telkens anoniem. Ik heb hiervoor een nieuwe simkaart van KPN ontvangen helaas zonder resultaat. Ik heb zelfs een nieuwe iphone aangeschaft maar probleem is niet verholpen 

 

help!!!!

@SCHUTWILD : Ik heb iets voor je aangepast. Kun je eens controleren of het nu werkt?

@EIO : kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik voor jou.

Helaas heb ik het zelfde , heb ook al een andere telefoon geprobeerd en daar de instellingen in veranderd maar helaas blijft het op onbekend nummer staan

@WesleyRietberg : Om welk mobiele nummer gaat het? Kun je die in je profiel zetten en mij een seintje geven?

@Erwin_  ik heb bij persoonlijke opmerkingen mijn mobiel nummer neergezet b.v.d.

Reputatie 7
Badge +20

@WesleyRietberg, ik heb het aangepast. Als je jouw toestel uit- en weer aanzet wordt jouw nummer doorgegeven. 

Ik heb hetzelfde probleem: mijn telelefoonnummer verschijnt niet op het scherm van anderen, hoewel ik in mijn OnePlus Nord (in de Telefoon-app, onder het gespreksaccount van de KPN-sim, via de tab Beller-ID) het 'nummer weergeven’ bij uitgaande gesprekken heb aangevinkt.
Het ligt niet aan mijn toestel: ik heb double-sim, en bij de andere provider werkt het weergeven van mijn beller-ID wel.
Ik heb de info die u in bovenstaande antwoorden telkens vraagt al opgenomen in mijn profiel.

Bij voorbaat dank voor de hulp!
Peis

Hallo, beste medewerk(st)ers,

Ik heb hezelfde probleem met mijn Samsung Galaxy S20. Alles nagelopen en uitgeprobeerd, maar niets werkt.

Zouden jullie het voor mij ook weer aan kunnen zetten?

Met vriendelijke groet,

 

Stefan.

Reputatie 7
Badge +20

@Peis & @Lycomedes, het staat nu aan. Werkt het nog niet, herstart dan even jouw toestel. 

Heel hartelijk bedankt! 👍

 

@Peis & @Lycomedes, het staat nu aan. Werkt het nog niet, herstart dan even jouw toestel. 

Hartelijk dank voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Stefan

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. :)

*deleted message*