Beantwoord

Uitzetten welkomstbericht bij overschakelen naar Duits netwerk

  • 6 February 2019
  • 31 reacties
  • 805 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

 Aha, maar ik bedoelde :

ik krijg zeker 5x per dag de melding van, Welkom in Duitsland enz.

Die komt van de Duitse aanbieder.

Het zou kunnen zijn dat de instelling voor bericht-uit niet bij de Duitse aanbieder aan kwam vanuit je Nederlandse aanbieder, maar dat is dus niet het geval.

Psja, een relatief klein ongemak maar zou toch opgelost moeten kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +20

@tt-rijder Duidelijk. Het blijkt nu inderdaad zo te zijn dat er een achterliggend probleem is, waardoor het op dit moment niet lukt om de informatieberichten uit te zetten via eens sms. Ook mij lukt niet, als ik een opdracht in een systeem zet. Onze Technische Dienst zou dit wel voor elkaar moeten kunnen krijgen en ik heb ze daar ondertussen voor ingeschakeld. Binnen enkele dagen zal het verwerkt zijn. Mijn excuses nogmaals, dat het zo lang duurt. 

Reputatie 3
Badge

Bart, 

Ik wacht het wel af of het gaat lukken, gelukkig ga je er niet dood aan met die meldingen.

Reputatie 3
Badge

Hallo Bart,

Het lijkt erop dat de meldingen weg blijven, tot nu toe geen meldingen meer gehad. Woensdag is er telefonisch contact geweest met de mededeling dat er een aantal weken problemen waren en met het verzoek om nogmaals “info uit” te zenden.

Bedankt voor de inzet, Groet Frits

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat zou heel fijn zijn. Ik hoop dat het nu eindelijk geregeld is! 

Reputatie 3
Badge

Dag Bart, het is nu geregeld geen berichten meer.

Gr Frits.

Reageer