Vraag

Verbruik in Canada met mijn bundel voor Japan, hoe kan dat?

  • 3 April 2024
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Bundel gekocht voor Japan, maar verbruik in Canada wordt in deze bundel opgebruikt. terwijl ik ook een bundel voor VS/Canada heb. hoe kan dit worden opgelost?


4 reacties

Maar. Waarom heb je een bundel voor Japan gekocht terwijl je in Canada bent?

Ben nu in Japan. Helaas is 60% van de bundel die ik alvast had gekocht opgebruikt in Canada. 

Hmm, je zou toch zeggen dat met de huidige VS/CAN data bundel andere bundels niet gebruikt worden daar.

Maar hoe lang voordat je naar Japan ging had je die bundel al aangeschaft? Aangezien ze ten allen tijde 1 maand geldig zijn adviseer ik altijd dat te doen in de 24 uur voor vertrek naar het land waar de bundel voor bedoelt is.

Maar in Canada lijkt het me toch raar als die al aangesproken is. Aangezien je ook de VSCAN bundel had.

Als je je gegevens (mobiel nr., adres factuur, NAW ) in je profiel zet zal de moderator, die hier nog komt, dit vast naar de juiste afdeling doorzetten voor onderzoek.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @SK77, welkom! Wat gek dit :-(. Voor dit soort zaken kan je het beste even bellen met 0800-0402/+31612001200, zodat mijn collega's direct mee kunnen kijken. Op de community heb je vooral contact met andere klanten en die kunnen hier niet zoveel mee natuurlijk😓. Via Facebook of X word je ook snel geholpen, mocht je vanuit Japan niet willen bellen vanwege de kosten. 

Reageer