Beantwoord

Verlengen geweigerd wegens curatele

  • 8 January 2022
  • 5 reacties
  • 176 keer bekeken

Goedemiddag, ik probeer online mijn abonnement te verlengen maar krijg een mail dat ik geweigerd ben omdat ik vermeld zou staan in het curatele- bewind register. Ik heb de klantenservice gebeld en ben door hun verwezen naar het register! Heb het register nagekeken en daar blijkt een mevrouw (ik ben een meneer) met dezelfde achternaam en geboortedatum geregistreerd te staan. Ook telefonisch contact met het register gehad en bevestigd gekregen dat ik daar geen vermelding heb. Het probleem is nu dat kpn klantenservice mij niet verder kan/ wil helpen en mij blijft verwijzen naar een register waar ik niet in sta! Hoe lossen we dit op kpn? 

icon

Beste antwoord door Jose_ 17 January 2022, 20:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Robbiedijk ,

Mijn advies is om naar een KPN-winkel te gaan. Neem dan jouw ID-bewijs en bankpasje mee. Dan kun je de verlenging in de winkel regelen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Robbiedijk ,

Mijn advies is om naar een KPN-winkel te gaan. Neem dan jouw ID-bewijs en bankpasje mee. Dan kun je de verlenging in de winkel regelen. 

@Robbiedijk 

Is het inmiddels gelukt in de winkel? 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Robbiedijk ,

Mijn advies is om naar een KPN-winkel te gaan. Neem dan jouw ID-bewijs en bankpasje mee. Dan kun je de verlenging in de winkel regelen. 

@Robbiedijk

Is het inmiddels gelukt in de winkel? 


Hoi @Robbiedijk, welkom op het forum!

Ik ben net als @Noordzee ook benieuwd of dit inmiddels geregeld is? In principe zou de klantenservice jou hier ook bij kunnen helpen door contact op te nemen met Creditrisk/Risicobeheer. Je kunt dan het beste op werkdagen tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met 0800 0402 (gratis).

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag!

Probleem is inmiddels via de klantenservice opgelost. Wel pas bij mijn derde telefoontje. Gevalletje van het kastje naar de muur zeg maar….

Ik begrijp dat kpn dit soort zaken checkt, maar dit zou wel met iets meer aandacht gedaan kunnen worden. 
 

dank voor de hulp en suggesties

Reputatie 7
Badge +10

Excuses voor de gang van zaken, dat had inderdaad sneller gekund. Fijn dat het inmiddels wel is gelukt @Robbiedijk.