Verlengen Mobiel abbonement

  • 5 May 2019
  • 6 reacties
  • 221 keer bekeken

Hallo, als ik probeer mijn abonnement te verlengen zegt ie dat dat pas kan vanaf 5-5-19. Dat is vandaag. Toen ik gisteren keek naar mijn opties om mij abonnement te verlengen deed hij de site het prima. Ik vind dit allemaal nogal verwarrend. Als iemand weet wat ik hiermee moet zou ik hulp erg waarderen

6 reacties

Reputatie 1
Badge
Hi Maarten, ik ervaar een soortgelijk probleem. Ik denk dat er dan iets misgaat bij het systeem van KPN.
Update: dag verder zelfde probleem.
Staat er morgen verlengbaar vanaf 7-5-19?

Reputatie 1
Badge
Hi Maarten,

Bij mij doet de verlengshop het inmiddels weer, ik zou het dus nog een keer proberen!
En ondertussen hebben ze de prijzen van abonnementen zonder onbeperkt bellen met een euro verhoogd
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Maartenkaas. Is het inmiddels gelukt om het mobiele abonnement te verlengen? Mocht het niet gelukt zijn, dan hoor ik het graag van je. Zou je in dat geval het KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels gelukt is. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer