Zojuist heb ik een medewerker gesproken over mijn verlenging van mijn abonnement. Op de website en mijn telefoon heb ik geselecteerd (zie foto):
- KPN mobiel (dus geen KPN internet of andere combivoordelen)
- Jouw voordeel: 5 euro korting p/mnd – Samen MB’s delen – Gratis Samen bellen
- Kies je bundel: 15 GB – onbeperkt bel/sms van 45 euro naar 26 euro.
Hoe kan ik dan nu een abonnement van precies deze genoemde specificaties hebben maar dan van 31 euro? Daar is de 5 euro korting niet vanaf gerekend. Uw collega gaf aan dat dit komt doordat ik geen internet heb van KPN en dan niet gebruik kan maken van een combideal, maar in mijn selectie heb ik ook duidelijk aangegeven dat ik alleen KPN mobiel wil. KPN mobiel wordt voor de prijs van 26 euro aangeboden, als je 15 GB wil met onbeperkt sms/bellen. Hoe kan ik dan nu eindigen met een abonnement van 31 euro? Graag zie ik dit gecorrigeerd, want het is nogal misleidend. Ik ben een abonnement van 26 euro aan gegaan en niet van 31 euro.
Ook wil ik graag mijn toestelverzekering opzeggen. Via de app lukte dit eerder al niet en uw collega kreeg het ook al niet voor elkaar.
Graag contact via e-mail als persoonlijke gegevens nodig zijn.
Met vriendelijke groet,
Michelle
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel