Goedemorgen @barrrt, Wat lastig dat je dit probleem ook ervaart. Welk toestel heb je in gebruik? Lukt het niet via de Visual Voicemail app en niet via 1233?
Zou je jouw postcode, huisnummer en het betreffende 06-nummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik hier morgen over bellen met onze technische dienst zodat ze kunnen kijken waarom het niet werkt.
Hoi Bart, Zojuist gebeld en ze gaan ervoor zorgen dat het probleem hersteld wordt. Zodra je gebruik kunt maken van de voicemail krijg je een sms bericht. Houd je mij op de hoogte?
Wat vlot zeg! Bedankt voor je reactie. Als je nog eens een vraag hebt, zien we je graag weer verschijnen op het forum. Goed weekend!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.