Beantwoord

Vraag over kiestoon

  • 24 April 2024
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Lieve iedereen.

 

Ik heb een vraag. 

 

Ik probeer een contact uit mijn contacten te bereiken. 

Echter lukt dit niet. 

Nu weet ik als iemand je nummer heeft geblokkeerd dat je maar 1 keer een kiestoon krijgt te horen en daarna direct de voicemail. 

Maar nu mijn vraag.  hoe kan het dat als ik meerdere keren achter elkaar bel naar de persoon die ik probeer te bereiken. Ik een wisseling krijg in de aantal keer krijgen van de kiestoon en het moment dat ik de voicemail krijg te horen? 

 

Dus bijv.

Poging één de telefoon gaat gewoon over daarna pas voicemail

Poging twee en drie één keer over gaan dan de voicemail

Poging vier de telefoon gaat gewoon normaal over daarna pas voicemail.

 

Maar het kan ook zomaar zijn dat ik bij poging 1,2 en 3 1 kiestoon krijg en pas bij poging vier dat de telefoon normaal overgaat. 

Dit is dus elke keer anders.

Ook vraag ik mij af of de gene ziet dat ik bel of heb geprobeerd  die gene te contacten?

 

Ik hoor graag. 

Groetjes.

icon

Beste antwoord door PeterG 24 April 2024, 21:32

Bekijk origineel

6 reacties

Het laatste kan ik beantwoorden. Als iemand je geblokkeerd heeft kan diegene wel in de bellijst je nummer zien.

En wat het overgaan betreft. Het lijkt mij dat diegene je niet heeft geblokkeerd maar je steeds afkapt met de rode knop.

Hartelijk dank voor uw reactie.

 

Kunnen er evt. ook andere reden zijn? Bijvoorbeeld het kopje signaal of niet storen stand? 

Of zal dit niet mogelijk zijn?

 

Mvg. 

Kan. Maar bij niet storen werkt het zo.

Je belt en wordt direct afgekapt. Indien bij ontvanger ingesteld kun je er dan wel door komen als je binnen 15 minuten weer belt.

Maar we kunnen speculeren... je komt er alleen achter bij de persoon zelf natuurlijk. 

Je kan natuurlijk ook via WhatsApp proberen te bellen naar die persoon. 

Op whatsapp zelf heeft de persoon mij wel geblokkeerd.

 

Daarom vindt ik het kwa bellen zo gek. Indien mjjn nummer geblokkeerd zou zijn. Kom ik er natuurlijk nooit door heen.

En dit is dus wel zo nu en dan het geval .

Geen idee. Alleen de ontvanger kan duiden wat ie gedaan heeft. Maar wil kennelijk geen contact (meer) met je, dus wordt het lastig. Ik zou het dan laten rusten als ik jou was.

Bedankt voor uw reactie. 

 

Echter zit dit iets anders wandoor ik de persoon in kwestie niet ( zomaar) kan laten gaan. 

 

Nogmaals bedankt!

Reageer