Beantwoord

Waarom krijg ik een nieuwe simkaart?

  • 14 July 2020
  • 4 reacties
  • 1980 keer bekeken

ik had Telfort als provider met simkaart 2 jaar. Telfort is overgenomen door KPN. Waarom kan ik mijn oude simkaart niet blijven gebruiken. Er is een nieuwe KPN simkaart gestuurd om de oude te vervangen. Heeft dat nut?

icon

Beste antwoord door Susan_ 17 July 2020, 13:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wat is het probleem dat je liever je oude sim-kaart wilt gebruiken? Je kan je nieuwe pincode altijd weer aanpassen naar je vorige pincode.

Reputatie 7
Badge +21

ik had Telfort als provider met simkaart 2 jaar. Er is een nieuwe KPN simkaart gestuurd om de oude te vervangen. Heeft dat nut?

@guus1943

KPN biedt ook bellen over 4G (VoLTE) en bellen over WiFi (VoWIFI). VoLTE en VoWIFI werkt alleen via een simkaart van KPN. Dus een nieuwe (KPN) simkaart kan ook voor jou nut hebben.

bron

Reputatie 7
Badge +21

Hi @guus1943, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bij de overstap vanaf Telfort begin dit jaar heb je niet direct een nieuwe simkaart gekregen. Echter zijn de simkaarten van KPN ook voorzien van de optie om te bellen over 4G en WiFi. Deze simkaart is dus meer toekomstbestendig. Tegenwoordig sla je ook vrij weinig meer op je simkaart op, maar heb je hier nog wel contacten op staan? Probeer die dan te verplaatsen naar je toestel. De stappen die je hiervoor moet volgen kan je vinden als je via toestelhulp jouw toestel opzoekt en naar het kopje 'Nieuw KPN Mobiel-abonnement?' gaat.

Wil je het mij laten weten indien je nog meer vragen hebt hierover?

Reputatie 7
Badge +21

@guus1943, ik heb geen reactie meer gehad. Kunnen we hier nog bij helpen of heb je jouw antwoord / oplossing gevonden?

Reageer