Vraag

Wat een drama met overstappen!

  • 16 April 2021
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik ben laatst door jullie benaderd of ik niet ook mijn mobiele abonnement via jullie af kon sluiten, goeie jongen dat ik ben heb ik zijn aanbieding aan zitten horen. Ik zou goedkoper uit zijn en ik hoefde niks te doen, alles zou geregeld worden. Tevens zou ik de aansluitingskosten twv 25 euro niet hoeven te betalen. Nu zit ik met een dubbel contract, want mijn oude bij tele2 kon blijkbaar niet direct worden opgezegd(kan pas in Juni), en vervolgens incasseren jullie ook nog eens de aansluitingskosten, waar gaat het mis? Daar nog eens bovenop was mijn oude contract bij tele2 nog geen 20 euro per maand, nu bij jullie zie ik 24 per maand staan??? Hoe dan?! Ik hoor graag hoe we dit op gaan lossen want ik neem aan dat jullie ook wel zien dat dit niet zo kan..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Porky! Welkom op ons Forum. Oehh, daar gaat iet niet goed. Dubbele kosten zijn zeker niet de bedoeling. 

Ik neem aan dat je een abonnement mét nummerbehoud hebt afgesloten? Dan zou het abonnement pas in mogen gaan per einde contract Tele2 (juni), wanneer het nummer naar ons toe komt. 
Aansluitkosten staan standaard op de orderbevestiging. De collega in kwestie dient dit handmatig in te voeren in het systeem (in juni). Ik vermoed dat de vroegtijdige activatie van het abonnement de reden is dat de credit niet verwerkt is. 

Wat betreft de abonnementsprijs. Ik vermoed dat dit met compleet korting te maken heeft. Dit dien ik echter even te bekijken. 

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Dag @Porky! Welkom op ons Forum. Oehh, daar gaat iet niet goed. Dubbele kosten zijn zeker niet de bedoeling. 

Ik neem aan dat je een abonnement mét nummerbehoud hebt afgesloten? Dan zou het abonnement pas in mogen gaan per einde contract Tele2 (juni), wanneer het nummer naar ons toe komt. 
Aansluitkosten staan standaard op de orderbevestiging. De collega in kwestie dient dit handmatig in te voeren in het systeem (in juni). Ik vermoed dat de vroegtijdige activatie van het abonnement de reden is dat de credit niet verwerkt is. 

Wat betreft de abonnementsprijs. Ik vermoed dat dit met compleet korting te maken heeft. Dit dien ik echter even te bekijken. 

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoi! Mn gegevens zijn aangevuld! 

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +17

@Porky Dankjewel! Ik kan niet zoveel met de aansluiting, want de annuleringstermijn is al verstreken. Ik heb daarom een klacht voor je ingediend. Mijn collega's van de klachtenafdeling hebben magische knoppen tot hun beschikking:smirk:. Het abonnement moet geannuleerd worden en opnieuw ingevoerd worden, zodat die pas in gaat zodra je contract bij Tele2 stopt. Mijn collega's weten het hele verhaal en bellen je binnen twee werkdagen even op om alles te bespreken. Als je vragen hebt, dan hoor ik het graag:blush:

 

@Porky Dankjewel! Ik kan niet zoveel met de aansluiting, want de annuleringstermijn is al verstreken. Ik heb daarom een klacht voor je ingediend. Mijn collega's van de klachtenafdeling hebben magische knoppen tot hun beschikking:smirk:. Het abonnement moet geannuleerd worden en opnieuw ingevoerd worden, zodat die pas in gaat zodra je contract bij Tele2 stopt. Mijn collega's weten het hele verhaal en bellen je binnen twee werkdagen even op om alles te bespreken. Als je vragen hebt, dan hoor ik het graag:blush:

 

Top hartelijk dank Lisa voor de goede service :)