Beantwoord

Wat is mijn mobiele telefoonnummer?

  • 27 March 2024
  • 9 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik ben bij mijn abonnement geen nieuw telefoonnummer ontvangen!

icon

Beste antwoord door PeterG 29 March 2024, 12:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mandy Leonard ,

Heb je ook geen simkaartje ontvangen? 

Stop de (data)SIM in een mobieltje en daarna deze code bellen: *#149#. Er verschijnt dat een nummer in beeld. Uit dat nummer kun je je telefoonnummer afleiden.

Begint het nummer met bv 31970. Dan 31 weglaten en dan een nul ervoor en je hebt het telefoonnummer.

Ik kan niet eens bellen. Bij nummer staat onbekend

Reputatie 7
Badge +8

Ik kan niet eens bellen. Bij nummer staat onbekend

Gaat het om een fysieke plastic SIM-kaart, of een e-SIM?

Heel vervelend.

Niet zelf modderen. Best is even naar een kpn winkel.

Anders bellen (met een andere telefoon uiteraard)

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Ik heb gisteren al gebeld met kpn. Er was iets mis gegaan

Ah, okee. Dan zullen ze ook aangegeven hebben daarmee bezig te zijn. Neem ik aan.

Reputatie 7
Badge +19

Het mobiele nummer is inmiddels wel bekend @Mandy Leonard ? 

Diep triest! Na bellen met kpn donderdagmiddag krijg ik te horen dat er helemaal geen nieuw abonnement is afgesloten? Dit alsnog gedaan...nieuwe sim kaar gekregen mét een nieuw nummer. Alles inmiddels overgezet, iedereen bericht over een nieuw nummer..... blijkt nu ineens dat er 2 abonnementen lopen. Én dat het abonnement dat ik afgelopen donderdag heb afgesloten met het nieuwe nummer, nu dus geannuleerd moet worden omdat deze niet aan de gekochte telefoon is gekoppeld. Nu moet er dus weer opnieuw een nieuwe simkaart met geheel nieuw nummer gestuurd worden... want het nummer dat ik heb gekregen kan niet aan t exact t zelfde abonnement gekoppeld worden. Ik vind dit wel heel vervelend!!! Kan ik weer alles opnieuw gaan instellen en wijzigen! 

Reputatie 7
Badge +19

Oh wat ontzettend vervelend @Mandy Leonard. Op deze manier ben je wel (een beetje) van de wal in de sloot geholpen. Ik ga er nu wel vanuit dat deze fout rechtgezet zal worden door de collega's van de klantenservice. 

Reageer