Ik heb even een vraagje.
Mijn vrouw haar telefoon, een Samsung A7 is al 3x weggeweest voor reparatie van de wifi, helaas zonder resultaat.
Als de wifi aan gaat en ik wil contact maken met de thuis wifi staat de telefoon eerst een tijdje te draaien op verbinden en weg verbinden en weg.
Dit gaat zo enkele minuten door waarna hij aangeeft verificatie fout.
Allle andere apparaten waaronder mijn eigen telefoon ook een A7 hebben wel verbinding met de thuis wifi.
Uiteraard klopt mijn ingegeven wachtwoord wel maar de telefoon verbind gewoon niet.
De service is helaas niet zo goed dat er een nieuwe wordt aangeboden door KPN ondanks dat we binnen de garantietermijn hier a problemen mee hadden.
Iemand een oplossing voor dit probleem asls KPN dit niet voor me kan en wil oplossen wat er voor zorgt dat ik niet ga verlengen bij KPN.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel