Beantwoord

Zeer slechte 5G in Amersfoort Centrum en Vathorst

  • 26 January 2024
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik ben vorige maand naar jullie overgestapt vanuit Odido maar in Amersfoort Centrum (waar mijn zoon dagelijks stage loopt en dit is zijn abonnement) is 0 bereik, zowel 5G als bellen. Hij heeft een onbeperkt abonnement. Jullie gaven een goed bereik aan in het Centrum maar dit is dus niet waar. Ook mijn eigen mobiel en die van mijn partner hebben we getest maar hebben ook 0 bereik. Graag wil ik hier spoedig een oplossing voor want het kan niet zo zijn dat we veel geld betalen en in het centrum maar ook in Amersfoort Vathorst niet bereikbaar zijn.

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 26 January 2024, 22:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @haasje1909 

Welkom op het forum van KPN.

Dit probleem is al een jaar bij KPN bekend, en daar wordt inmiddels ook al hard aan gewerkt door KPN en zijn aannemers.
Er komt sowieso een nieuwe KPN zendmast met 4G en 5G in de binnenstad (centrum) van Amersfoort, de vergunningen hiervoor zijn inmiddels al rond.

Alles hiervoor kun je dus rustig nalezen, in de volgende topic waarin dat uitvoerig wordt besproken.

De link naar deze topic: Zeer slechte 5G in centrum Amersfoort

De dekkingskaart van KPN, is gebaseerd op computerberekeningen en de locaties waar de zendmasten staan, hier kun je dus nooit 100% vanuit gaan.

Reputatie 2

Het zal niet meer lang duren, of het is inmiddels al online.

https://www.linkedin.com/posts/camouflage-t-posto_afgelopen-week-hebben-we-in-opdracht-van-activity-7184549052997357569-AiK0?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

Reageer