Beantwoord

Elke maand 20GB extra

  • 4 February 2021
  • 7 reacties
  • 870 keer bekeken

Beste KPN… Ik heb dus ditzelfde probleem. Echter was het bij mij dus géén”cadeautje voor de feestdagen". Ik heb een bericht gehad, waarin stond “vanaf nu krijg je elke maand 20GB extra". En dus zou ik in plaats van 5GB nu dus elke maand 25GB moeten krijgen. Waar is mijn overige 20GB nou gebleven?! Ik heb vorige maand enkele MB's overgemaakt naar mijn vrouw. Ik heb eens verder gekeken in de app, maar opeens staat er dus nog maar 5GB.

 

Ik heb eind januari een bericht gestuurd via FB. Maar ik heb nog steeds geen reactie. Ze zeggen dat het druk is. Dat kan, is prima natuurlijk. Maar, ik zou wel heel graag mijn 20GB willen hebben dan. Want dit is een beetje iemand blij maken met een lege GB. Niet dat ik het überhaupt vol zou krijgen, zelfs als ik uitdeelt. Maar toch, het is wel tof.

 

Graag uw reactie.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door The real Bowser 10 February 2021, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@The real Bowser Waarom zou KPN u zomaar 20 gb extra geven? Omdat ze u zo aardig vinden ofzo? Lijkt me niet...

@The real Bowser Waarom zou KPN u zomaar 20 gb extra geven? Omdat ze u zo aardig vinden ofzo? Lijkt me niet...


Nou, duidelijk dus wel.

Bedankt (admin) voor het opsplitsen en het eigen topic maken. Ik dacht dat ik het juist goed deed op die manier, dan hoefde ik geen nieuwe topic te maken. Het was niet mijn bedoeling om een topic te kapen.

Ik hoop dat ik een reactie zal krijgen, ik ben namelijk zeer benieuwd.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @The real Bowser

Zomaar elke maand 20GB extra klinkt erg apart. Ik zoek het graag voor je uit, zou je voor mij jouw 06-nummer, postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 

Hoi @The real Bowser

Zomaar elke maand 20GB extra klinkt erg apart. Ik zoek het graag voor je uit, zou je voor mij jouw 06-nummer, postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 

Het is inmiddels opgelost. Ik had het op een of andere manier per ongeluk gedeactiveerd. Maar inderdaad, ik keek er ook van op. Maar het is toch echt niet apart.

 

Topic mag dus dicht.

Ik ben ook wel benieuwd. Mijn man krijgt ook 20 extra, en ik niet (al jarenlang soortgelijk abbo).

Waarom?

Groet, Michelle

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Allemaal, 

Ik ben er inmiddels achter. Bij bepaalde oud Telfort abonnementen hebben wij kosteloos extra data bundels toegevoegd. Of jouw abonnement hiervoor in aanmerking komt hangt af van de datum van aansluiting en onder welke voorwaarden jij deze hebt afgesloten. Het kan dus heel goed zijn dat jouw man daar wel voor in aanmerking komt maar jij helaas niet :sweat:  @Mug1971