Beantwoord

mb’s verdwenen

  • 15 December 2020
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Afgelopen maand had ik meer dan 20gb databundel , nu is mijn nieuwe maand ingegaan op 15-12-2020 en heb ik opeens maar 5000mb ? Waar zijn mijn overige mb’s gebleven ? Juist een bericht ontvangen dat ik extra mb’s (5000) extra krijg in december , waar is het mis gegaan ?

icon

Beste antwoord door Bart_ 22 December 2020, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @DeGeluidsman Er is niets misgegaan. Het heeft hiermee te maken: een cadeautje voor de feestdagen! 

Bij mij en mijn vrouw precies hetzelfde. Het hoge GB tegoed is verdwenen en vervangen door 5 GB. Noem dat maar een kadootje :hushed:

Dat probleem heb ik ook! Dat kan toch niet de bedoeling zijn!!! Al mijn gespaarde MB foetsie!!! Was stuk meer dan die 5000 MB 😱Hoe gaan jullie dit oplossen KPN?!? Neem aan dat dit recht gezet gaat worden🥴anders gaat het jullie klanten kosten!!!

Reputatie 7
Badge +20

Bij mij en mijn vrouw precies hetzelfde. Het hoge GB tegoed is verdwenen en vervangen door 5 GB. Noem dat maar een kadootje :hushed:

en vanzelfsprekend blijft je eigen tegoed geldig. 

Waar kun je dat dan terugvinden?!? Niet als je inlogt op je app. Daar staat 5000....

Waar kun je dat dan terugvinden?!? Niet als je inlogt op je app. Daar staat 5000....

Ok… nu zie ik het 🙈 bedankt voor de terugkoppeling en bedankt voor de gratis MB!!!

Op mijn KPN app stond 2 GB en deze heb ik opgemaakt, omdat ik van KPN 5GB cadeau kreeg!! Nu staat er op mijn KPN app dat ik 5GB heb verbruikt, terwijl dit helemaal niet zo is. Leuk cadeau KPN, maar ik word hier niet vrolijk van. Hoe kan dit worden opgelost?