Vraag

Gratis 1GB NL kan niet verwerkt worden

  • 24 May 2020
  • 5 reacties
  • 368 keer bekeken

Beste,

ik heb een unlimited abonnement met hussel van kpn. Sinds eergisteren kan ik geen gratis 1GB erbij bestellen. Als ik het via mijn kpn naar extra MB’s en bundels bijkopen gaat zie ik ook niks staan ( zie foto). Gisteren met de klantenservice gebeld en dit werd niet eens serieus genomen en moest ik maar wachten tot morgen want dan zou het werken. 
Ook als ik een sms’je verstuur naar 1266 Krijg ik een melding; Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

ik had al mijn internet verbruikt en ik heb traag internet. 
Dit is al het zoveelste probleem. Mijn WiFi thuis werkt ook al niet en nu dit. 
Ik hoop dat dit probleem snel opgelost wordt. 
 


 


5 reacties

Je bent niet de enige met dit probleem, ik heb precies hetzelfde en ze zijn er mee bezig zeggen ze maar duurt bij mij al 2 dagen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Roosje2091, en ook @Wesley28!

Rond 23/24 mei zijn er inderdaad problemen geweest rondom het aanvragen van een extra bundel. In een ander topic dat hierover gaat geef jij (Wesley) aan dat het weer voor jou werkt. Werkt het nog steeds gewoon goed?

@Roosje2091 is het voor jou inmiddels ook opgelost? Zo niet dan kijk ik graag even mee! Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is :slight_smile:

Ik heb nu weer hetzelfde probleem dus ik wil dat dit zo snel mogelijk word opgelost want ik heb onbeperkt internet en nu heb ik dus al een paar keer daar niet de mogelijkheid van gehad terwijl ik er wel voor betaal!!!

Reputatie 7
Badge +21

@Wesley28 ik zie dat er flink wat aantal bundels al zijn aangevraagd sinds je vorige bericht. Is de melding hetzelfde als in je eerste bericht? Of is het nu iets anders? Dit is even belangrijk om te weten voordat ik het kan gaan doorzetten naar een afdeling die hier wat meer zicht op heeft.

Reputatie 7
Badge +21

@Wesley28 ik heb helaas geen reactie meer gehad. Gaat het aanvragen nu al beter of niet?

Reageer