Slecht mobiel internet op Samsung Galaxy S7

  • 6 June 2019
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Badge
Beste KPN,

Ik.heb hier ook last van met mijn S7. Dit terwijl mijn partner dezelfde telefoon heeft en hetzelfde abonnement bij KPN. Iedere dag zijn er meerdere momenten dat mijn snelheid slechts 'E' is, of 'H' , dus erg langzaam, of dat het zelfs zo traag is dat ik de melding krijg dat de site niet geladen kan worden. Dit gebeurt elke dag wel een keer, E en H vaak meerdere keren, heel irritant. De plek maakt niet uit, dit kan overal zijn. Dus ook op plekken waar mijn partner met dezelfde telefoon en hetzelfde abonnement (wij delen) wel bereik heeft.

Bij instellingen staat mij telefoon op 4g.

Net als Manon hierboven heeft mij telefoon het wel even goed/snel gedaan. Maar ineens was dat niet meer zo. Ik heb zelf het idee dat het een paar maand geleden begonnen is, toen mijn dochter ook mb's van ons kreeg (1000 mb per maand), maar ik heb gewoon nog mb's, dus daar ligt het niet aan. Is er toen bij jullie iets veranderd aan de instellingen waardoor ik als hoofd abonnemenhouder een trage verbinding heb gekregen? Partner en dochter hebben dit probleem dus niet.

Wat moet ik doen? Ik begin er inmiddels behoorlijk van te balen.

Dank!

Hartelijke groeten,
Bianca

Admin: eigen topic voor je vraag angemaakt, afgesplitst van deze

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Biancaatje, welkom hier.

Allereerst wil ik kijken of je daadwerkelijk nog genoeg data hebt. Zou je je profiel willen aanpassen en je 06-nummer willen toevoegen? Als je dit overal hebt ligt het in ieder geval niet aan het netwerk. Dan kunnen er 2 dingen overblijven. Je toestel of je simkaart, maar de simkaart even goed schoon.

Laat me even weten wanneer je je nummer hebt toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +24
Bianca, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Badge
Hallo Alex,

Ik zou graag nog een reactie willen. Ik hoop dat u de oorzaak weet, zodat ik/wij er iets aan kunnen doen. Het verhaal zoals hierboven omschreven is nog steeds actueel en dus al een paar maand zo.

Dank voor uw hulp!

Hartelijke groeten,
Bianca
Reputatie 7
Badge +24
Natuurlijk. Ik zie dat je in ieder geval genoeg data hebt in je bundel daar ligt het niet aan. Wat je kunt doen is een KPN winkel bezoeken en een collega mee laten kijken, eventueel kan hij een nieuwe simkaart proberen of in het ergste geval je toestel laten repareren onder garantie. Op afstand kan ik hier weinig aan doen.

Edit: om uit te sluiten dat het aan je simkaart ligt zou je je simkaart even in de telefoon van je partner kunnen plaatsen, kijken of je dan wel vol bereik hebt met je simkaart. Dan weten we zeker of het aan je toestel of simkaart ligt.