Vraag

Stijging dataverbruik

  • 22 October 2019
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Heb kpn shop bezocht, had vraag over explosieve stijging dataverbruik, werd met een kluitje in het riet afgescheept, zeer teleurstellend. Ook al paar keer getelefoneerd, jarenlang kpn compleet klant. Overeweeg nu ernstig om van provider te veranderen

 

 *afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


3 reacties

Badge +19

Meer dataverbruik kan meerdere oorzaken hebben. Vaak kunt u zien in uw telefoon welke apps er data gebruiken. Misschien is uw Wi-Fi netwerk niet goed en schakelt de telefoon over op 4g terwijl u denkt gebruik te maken van uw Wi-Fi netwerk. 

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @Fransun! Ik zou ook je dataverbruik in het toestel controleren. Zo kun je precies zien welke app veel data heeft verbruikt. Welk merk+type toestel heb je?

Wij kunnen alleen inzien op welke dagen er data is verbruikt en hoeveel. Dat kan misschien ook helpen om hier duidelijkheid over te krijgen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer toevoegen aan je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url] en het laten weten als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik meer kan achterhalen.

Reputatie 7
Badge +28

@Fransun: Nog hulp nodig of is dit via een andere route opgehelderd? Laat maar weten!

Reageer