Beantwoord

Airpods Actie, 100 euro korting

  • 23 July 2020
  • 37 reacties
  • 8402 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

KPN heeft een actie lopen dat als je een iphone 11 koopt + hussel abonnement neemt je 100 euro korting krijgt op de airpods. 

Alleen dien je complete gegevens aan te leveren. 

Na 100 keer proberen is het me nog niet gelukt helaas! 

Ik krijg onderstaande melding, 

Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar

 

Kunnen jullie specifiek aangeven welk document jullie nodig hebben en waar ik dit kan vinden? 

Ik ben nu inmiddel 4 dagen bezig en krijg steeds weer een afwijzing in de mail. 

 

Ik krijg er intussen nachtmerries van ;-)

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 July 2020, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pieter_22 ,

Als het goed is, heb jij een orderbevestiging gekregen. Vanuit die orderbevestiging kan je doorklikken naar je online omgeving. Daar staat dan aan de rechterkant je contract (dat is niet de orderbevestiging, die staat daar weer onder).  Hier vind je jouw gegevens en het IMEI-nummer van jouw toestel.

Het in te vullen formulier staat hier : 

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0261

Heb je je het 06-nummer op verschillende manieren geprobeerd in te vullen? Met en zonder streepje? 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Pieter_22 

Is het aanvragen van die 100 euro korting op je AirPods nu gelukt? 

Reputatie 7
Badge +15

@Pieter_22 Ik zie dat @Noordzee je al van een antwoord heeft voorzien, is het op deze manier gelukt om de korting in orde te maken?

Badge

Hallo allemaal,

Ik vraag mij af hebben jullie @Pieter_22 en @Noordzee  de Airpods met 100 euro korting al ontvangen ?  

Grt, Alex

 



 

Ik vraag mij ook af of het jullie gelukt is? Mij is het na 10 keer proberen ook niet gelukt, terwijl ik alles goed invul.

Badge

Ik heb vorige week eindelijk mijn AirPods mogen ontvangen.

 

 

 

@FamW  Na hoellang wachten. Hoe ging het bij jou in zn werk?

Badge

@FamW  Na hoellang wachten. Hoe ging het bij jou in zn werk?

Het heeft wel enkele weken geduurd, heb wel diverste mailtjes gestuurd naar KPN, en natuurlijk via deze forum. (er is nog een forum over AirPods met diverse klachten). En uiteindelijk kreeg ik reactie in mijn mailbox dat ik moest betalen, en dan week later had ik de AirPods in huis.

Al met al heeft bij mij wel 5 a 6 weken geduurd.

 

 

@FamW  O oke dat is wel erg lang slecht van ze. Ik heb de iphone 11 13 september gekocht en de betaling van de airpods 19 september gedaan. Dus dan hoop ik ze ook snel te verwachten. Hoelang zat er bij jou tussen de betaling en de verzending?

@FamW  Ik heb ook veel mails gestuurd nergens werd op gereageerd uiteindelijk dit nummer gebeld 0438800150 en binnen 2 minuten had de meneer aan de telefoon mijn aanvraag bevestigd. Reageren nergens op kpn zelf weet van niks. Maar dat nummer regelde het meteen

Badge

@FamW  Ik heb ook veel mails gestuurd nergens werd op gereageerd uiteindelijk dit nummer gebeld 0438800150 en binnen 2 minuten had de meneer aan de telefoon mijn aanvraag bevestigd. Reageren nergens op kpn zelf weet van niks. Maar dat nummer regelde het meteen

Na betaling had ik week later de AirPods binnen.

 

Badge

@FamW  Ik heb ook veel mails gestuurd nergens werd op gereageerd uiteindelijk dit nummer gebeld 0438800150 en binnen 2 minuten had de meneer aan de telefoon mijn aanvraag bevestigd. Reageren nergens op kpn zelf weet van niks. Maar dat nummer regelde het meteen

Na betaling had ik week later de AirPods binnen.

 

Zie deze forum voor info. https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/airpods-100-euro-korting-nog-niet-ontvangen-507254

 

 

@FamW Welke oortjes krijg je eigenlijk aangezien ze de waarde hebbe van 179 euro. De 1/2 of 2 met draadloze oplaadcase?

Bestel de iphone 12 pro max pre order  …..  op de site staat 100 euro korting op de airpods.

Komt vandaag de 12 pro max binnen begin het bestel formulier in te vullen  als ik klaar ben krijg ik een bericht emei nummer doet niet mee aan deze actie.  Dat is je reinste oplichterij want op de pre order pagina op 6 november stond het er wel.

 

Bellen heeft geen zin want sorry meneer als het er staat kan ik er ook niks aan doen.

mooi KPN spijt dat ik hem bij jullie besteld heb en mijn abonnement 24 maanden heb verlengd

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@tonvdl Welkom op het forum. 

Wat gebeurt er als je het via deze link probeert? https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513

Daar stond dus gisteren de 12 pro max nog niet bij

dank je wel en dus weigerde hij de mei nummers

Hoe lang duurt het voordat je een bevestiging krijgt van de aanmelding.

Ik had eigenlijk in ieder geval een bevestigingsmail gehad

Meteen reactie gehad nu zijn ze wel met korting besteld

ze hebben geen rekening gehouden met pre  orders 

Dus nu us alle goed 12 pro max met 100 €  korting

 

Ik heb ook de pro Max en alles ingevuld met het juiste formulier.

registratie was wel akkoord maar heb geen enkele mail ontvangen ter bevestiging, vandaar

Reputatie 7
Badge +15

@Dennist77 Heb je ondertussen al een bevestiging mogen ontvangen?

Nee helaas nog niets.
ik heb gisteren telefonisch contact gehad en mijn contract opnieuw gestuurd.
Maar helaas nog niets vernomen

Reputatie 7
Badge +15

@Dennist77 Bedankt voor je reactie, er is dus al wel contact geweest! Ik heb zelf helaas geen inzicht in de administratie van de actie. 

Mocht je morgen nog geen bevestiging hebben ontvangen zou ik adviseren opnieuw contact op te nemen! 

@Dennist77 Bedankt voor je reactie, er is dus al wel contact geweest! Ik heb zelf helaas geen inzicht in de administratie van de actie. 

Mocht je morgen nog geen bevestiging hebben ontvangen zou ik adviseren opnieuw contact op te nemen! 

Goedenavond Rutger!

Zou je meer informatie kunnen geven over in hoeverre jullie bij zijn met de aanmeldingen? Duurt nu wel erg lang!

Reputatie 7
Badge +15

@Taraj Welkom op het forum. 

Helaas heb ik geen inzicht in deze situatie omdat het niet door mij of mijn collega's behandeld wordt. 

Als je geen bevestiging hebt gekregen kun je contact opnemen met kpn@consumercare.info. Zij gaan over deze actie en kunnen je meer vertellen of de aanvraag goed is binnengekomen.