Beantwoord

Bundel belminuten en ingang nieuwe maandbundel

  • 2 June 2020
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Kijk uit hoor, heb net een klacht ingediend  omdat ik halverwege belminuten heb gekocht en dat nu mijn abonnement  belminuten erbij zijn ik begin met de nieuwe belminuten en dan kan het zijn dat mijn gekochte belminuten nog maar 15 dagen gebruikt mogen worden, nadat alles van mijn abonnement  op is, zit het erin dat ik ze dan kwijt ben...…

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 June 2020, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Dolliefijn, welkom op het forum. dit klopt, de reguliere bundel gaat altijd voor.  Dit is hoe extra bundels werken. Deze dienen als aanvulling op de reguliere bundel om de tijd te overbruggen tot de nieuwe maand begint. Als je dan ook niet verwacht de hele extra bundel te kunnen gebruiken voor die tijd is het beter om een kleinere te nemen. Heb je onverhoopt structureel te weinig aan je reguliere bundel, of weet je al van te voren dat je in een bepaalde maand meer data nodig hebt, dan kun je in de MijnKPN je abonnement ophogen. Dit kan na een maand ook weer teruggezet worden.

Ooo dus als jullie melk of brood kopen dan eten en drinken jullie eerst de nieuwe melk/brood op en als de oude melk of het brood nog goed is dan kun je het eten of weggooien..…

Raar systeem, hoe verdien in mijn geld applaus voor kpn

Reputatie 7
Badge +30

Ooo dus als jullie melk of brood kopen dan eten en drinken jullie eerst de nieuwe melk/brood op en als de oude melk of het brood nog goed is dan kun je het eten of weggooien..…

Sowieso is dit natuurlijk een kromme vergelijking. Maar, om toch in dat straatje verder te gaan: We kopen op maandag bij de wekelijkse boodschappen een brood voor de hele week. Maar we hebben meer brood gegeten dan gepland dus op vrijdag zijn we er doorheen. Dan halen we een extra half brood, en geen hele. Zodat deze ook op is als we de maandag daarop bij de reguliere wekelijkse boodschappen weer een hele halen.

 

Het is duidelijk dat je het niet eens bent met mijn uitleg, maar dat is wel hoe het werkt. Kijk dus vooral goed naar dit:

Als je dan ook niet verwacht de hele extra bundel te kunnen gebruiken voor die tijd is het beter om een kleinere te nemen. Heb je onverhoopt structureel te weinig aan je reguliere bundel, of weet je al van te voren dat je in een bepaalde maand meer data nodig hebt, dan kun je in de MijnKPN je abonnement ophogen. Dit kan na een maand ook weer teruggezet worden.